یک فرصت استثنایی

شروع جشنواره تخفیفات سالیان سفر

مدت اعتبار ویزاواریزی همکارواریزی مسافر
۶ ماهه  260$  290$
۲ ساله  620$  720$
۵ ساله  1100$  1220$
۱۰ ساله 1350$  1500$

شامل خدمات:

مشاوره در خصوص اخذ ویزا

پرداخت واریزی سفارت به صورت آنلاین

اخذ وقت سفارت در تهران

تکمیل فرم به زبان انگلیسی

دلایل زیادی وجود دارد که کشور انگلیس را به کشوری محبوب برای سفر و مهاجرت تبدیل کرده است. بنابراین بدیهی است که شرایط اخذ ویزای انگلیس و همچنین وقت سفارت انگلیس یکی از چیزهایی باشد که افراد زیادی به دنبال دانستن آن هستند.

کشور انگلیس یکی از کشورهای اروپایی است که هم از نظر جاذبه‎های طبیعی و هم امکانات رفاهی حرف‎های زیادی برای گفتن دارد. این کشور همچنین در طول تاریخ نقش تاثیرگذاری روی اتفاقات تاریخی مهم داشته در جهان داشته است.

کسانی که در کشور انگلیس اقامت دارند به راحتی می‎توانند از خدمات بهداشتی و پزشکی سطح بالا استفاده کنند؛ برای فرزندان خود امکان آموزش در بالاترین سطح را فراهم کنند؛ کسب و کار موفق و پویا راه بیاندازند و… بنابراین انگلستان را می‎توان یک پکیج کاملا جذاب برای مهاجرت، سفر و حتی اقامت دائم دانست.

برای ایرانیان نیز کشور انگلیس یکی از کشورهای محبوب برای مهاجرت و سفر است. در گذشته اخذ ویزای این کشور برای ایرانیان آسان‌تر بود اما امروزه به‎علت عدم وجود سفارت انگلیس در ایران اخذ ویزا بسیار سخت‎تر از گذشته شده است. آنها مجبورند برخی از مراحل اخذ ویزا  را در کنسولگری انگلستان در یکی از کشورهای همسایه مانند ترکیه یا امارات بگذرانند و این سفر اجباری برای بسیاری از متقاضیان ویزای انگلیس بسیار دشوار است.

در زیر شرایط اخذ ویزای انگلیس را برشمرده‎ایم. با انتخاب گزینه‌های زیر، می‌توانید از نحوه گرفتن وقت سفارت انگلیس در شهرهای مختلف و همینطور شروط آن مطلع شوید.

بااین‌حال اگر ابهامی درمورد چگونگی گرفتن وقت سفارت انگلیس در تهران و یا کشورهای دیگر، یا شرایط استفاده از ویزاهای مختلف انگلیس در ذهنتان باقی ماند، می‌توانید با مشاوران سالیان سفر تماس بگیرید.

 

انواع ویزای انگلیس

انگلیس نیز مانند هر کشور دیگری ویزاهای مختلفی را برای متقاضیان ورود به خاکش صادر می‎کند. هر کدام از این ویزا‎ها شرایط خاص خود را دارند و مدارک مخصوص به خود را نیز نیاز دارند. اگر قصد سفر به انگلیس را دارید، باید با توجه به مدت زمان اقامتتان در این کشور و هدفی که از سفر خود دارید، یکی از انواع ویزاهای انگلیس را انتخاب کنید.

مدت ویزای انگلیس از ۶ماه آغاز شده و بسته به نوع سفرتان می‌تواند تا ۱۰ سال هم ادامه داشته باشد. ویزاهای انگلیس که به مانند سایر کشورها، در سه بخش توریستی، تحصیلی و تجاری صادر می‌شوند، به شکل زیر قابل دسته‌بندی هستند:

  • ویزای توریستی ۶ ماهه انگلیس
  • ویزای توریستی ۲ ساله انگلیس
  • ویزای دوره زبان انگلیس
  • ویزای short term study یا تحصیل موقت انگلیس
  • ویزای دانشجویی انگلیس موسوم به Tier4
  • ویزای توریستی ۵ ساله انگلیس
  • ویزای توریستی ۱۰ ساله انگلیس

البته ۲ نوع ویزای دیگر تحت عنوان: ویزای اقامت و ویزای ازدواج در انگلیس هم وجود دارند که در دسته‌بندی ویزاهای مهاجرتی انگلیس قرار می‌گیرند. این ۲ ویزا با ویزاهای موقت تفاوت دارند و برخورداری از شرایط خاص و دشواری را می‌طلبند.

آیا سفارت انگلیس ویزا میدهد؟

تا مدتی پیش به دلیل عدم وجود سفارت انگلیس در تهران متقاضیان ویزای انگلیس برای گذراندن مرحله انگشت نگاری باید به کنسولگری انگلستان در یکی از کشورهای همسایه مراجعه می کردند؛ اما امروزه به‎خاطر وجود دفتر VFS انگلستان در تهران این مشکلات به حداقل رسیده است.

امروزه ایرانیان می‎توانند برای خدمات ویزاهای انگلیس اعم از ویزای توریستی، تحصیلی، سرمایه‎گذاری، کاری و… به این دفتر مراجعه کرده و بخش زیادی از مراحل کار خود را انجام دهند.

 آیا سفارت انگلیس در تهران باز است؟

بعد از اتفاقاتی که در سال ۲۰۱۱ منجر به تعطیلی سفارت انگلستان در تهران تعطیل شد. اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران با مشکلاتی روبه‎رو  شد. بزرگ‌ترین مشکل، سفر چند روزه‌ای بود که باید به یکی از کشورهای اطراف نظیر ترکیه و یا امارات صورت می گرفت.

پس از تأسیس شرکت VFS global که نماینده رسمی سفارت انگلیس در تهران است، بسیاری از گردشگران و هموطنانی که قصد سفر به انگلیس را داشتند، کم و بیش از مشکلات ویزای انگلیس رهایی یافتند.

اولین نکته مهم در مورد ویزای انگلیس این است که وقت سفارت انگلیس در تهران، به معنای همان وقتی‌ است که از دفاتر VFS گرفته می شود.

دفتر VFS global امور مربوط به صدور تمام انواع ویزای انگلیس اعم از توریستی، تجاری، تحصیلی و اقامتی را رسیدگی می کند. به کمک VFS انگلیس در تهران می توانید به راحتی برای دریافت وقت سفارت از سیستم اقدام کنید. البه باید توجه داشته باشید که به علت حجم بالای درخواست‌ها، پنجره اخذ وقت سفارت انگلیس، در هفته یک یا دو بار بیشتر باز نمی شود.

سالیان سفر

نماینده رسمی سفارت انگلیس در تهران شرکت VFS Global می باشد که به تمامی درخواست های ایرانیان شامل درخواست های توریستی، تجاری، دنشجویی، اقامتی و … رسیدگی مینماید.

شرایط اخذ ویزای انگلیس

در ابتدا باید بدانید که بریتانیا جزو کشورهایی‌ است که کم و بیش سخت‌گیری‌هایی را برای صدور ویزا به اتباع دیگر کشورها تحمیل می‌کند. اما با اطلاع کامل از شرایط و مدارک اخذ ویزای انگلیس، می‌توانید به راحتی از آن بهرمند شوید.

نکته دوم این است که برای سفارت‌ انگلستان گردش مالی مناسب و حساب بانکی قوی، از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در تأیید صلاحیت اتباع دیگر کشورها برای سفر به انگلیس است.

به عنوان نکته سوم هم باید بدانید که بعد از گردش مالی مناسب مهم‎ترین مساله در اخذ ویزای انگلیس، مدارکی است که برای ارائه به سفارت آماده می‌کنید. اگر نتوانید با کمک مدارکتان مامور سفارت را قانع کنید، نه تنها ممکن است ریجکت شوید بلکه حتی این احتمال هم وجود دارد که تا مدتی نتوانید برای درخواست مجدد ویزا اقدام کنید.

مدارک مورد نیاز سفارت انگلیس در روز مصاحبه

  • اصل و کپی از کلیه صفحات پاسپورت فعلی حتی صفحات سفید روی برگه A4 (توضیح: اعتبار پاسپورت باید ۶ ماه بیشتر از مدت زمان سفر به انگلیس باشد.)
  • اصل و کپی از کلیه صفحات پاسپورت های ۱۰ سال گذشته حتی صفحات سفید روی برگه A4
  • دو قطعه عکس ۳٫۵ * ۴٫۵ (توضیح: عکس‌ها باید رنگی و تمام‌رخ باشند.)
  • اصل و یا کپی دعوتنامه از بستگان درجه یک و یا برگه واچر هتل (توضیح: واچر هتل برگه‌ای‌ست که به منزله رزرو رسمی هتل در اروپاست و در صورت عدم وجود دعوتنامه، برای اخذ ویزای انگلیس الزامی‌ست. در صورت وجود دعوتنامه هم مدارک میزبان به این شرح مورد نیاز است:  فیش حقوقی پرینت حساب بانکی، مدارک شغلی و گواهی اشتغال به کار، سند ملکی یا اجاره‌نامه در انگلستان، آخرین برگ مالیاتی پرداخت‌شده، قبوض پرداختی مثل آب ، برق ، گاز.)
  • اصل و ترجمه سند ازدواج در صورت تأهل
  • اصل و ترجمه شناسنامه
  • برگه پرینت‌شده فرم درخواست وقت سفارت انگلیس و تأییدیه‌ای که سفارت انگلیس پیش از شروع وقت سفارت به شما خواهد داد.
  • اصل و ترجمه گردش‌های حساب شخصی و جاری در ۶ ماه گذشته، سپرده‌های بانکی و… (توضیح: برای مدیران شرکت‌ها، ارائه ریزپرینت گردش مالی حساب شرکت هم الزامی‌ست.)
  • اصل و ترجمه سند ملکی و در صورت اجاره دادن ملک، اصل و ترجمه اجاره‌نامه موردنظر
  • اصل و ترجمه مدارک شغلی (توضیح: یکی از مهم‌ترین مدارک همین مدارک شغلی هستند! لذا بهتر است که با مشورت‌گرفتن از مشاوران سالیان سفر، این مدارک را به بهترین شکل ممکن تکمیل کنید.) شامل: گواهی اشتغال به کار، گواهی مرخصی با ذکر باحقوق یا بی‌حقوق بودن مرخصی، یکی از ‌مدارک: کارت پرسنلی، کارت مهندسی، کارت دانشجویی، حکم کارگزینی، کارت بازنشستگی، پروانه مطب، جواز کسب، پروانه فعالیت، کارت بازرگانی و… ، بیمه ۶ ماه گذشته و گواهی تأییدیه آن، فیش حقوقی ۶ ماه آخر، برگه مالیاتی پرداخت‌شده.
  • ترجمه کارت پایان خدمت

دانلود فرم های و مدارک مورد نیاز سفارت انگلیس

هزینه های اخذ وقت سفارت انگلیس

نوع ویزا هزینه برای مسافر هزینه برای همکار
6 ماهه290 دلار260 دلار
2 ساله720 دلار620 دلار
5 ساله1220 دلار1100 دلار
10 ساله1500 دلار1350 دلار

مراحل اخذ وقت سفارت انگلیس

اولین قدم برای گرفتن وقت سفارت انگلیس در تهران، ورود به لینک شرکت VFS global به آدرس: www.visa4uk.fco.gov.uk، انتخاب نوع ویزای درخواستی و پر کردن فرم درخواست وقت سفارت انگلیس است.

این فرم به‎عنوان اولین برگه‌ای که از جانب شما به دست سفارت انگلیس می‌رسد، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اگر چه فرم باید به زبان انگلیسی تکمیل و برای سفارت ارسال شود. اما اگر به زبان انگلیسی مسلط نیستید نگران نباشید. مشاوران آژانس مسافرتی سالیان سفر فرم فارسی سفارت انگلیس شما را به زبان انگلیسی ترجمه خواهند کرد. لازم به ذکر است که پس از submit  فرم در سایت، دیگر امکان ویرایش اطلاعات وجود ندارد.

دومین قدم رزرو وقت و پرداخت هزینه سفارت است. توجه کنید که پس از اخذ وقت سفارت انگلیس، تنها ۳ساعت برای پرداخت هزینه بررسی ویزا زمان دارید. در‌صورت عدم پرداخت، وقت شما باطل خواهد شد. پرداخت هزینه بررسی مدارک برای ویزای انگلیس، تنها از طریق مستر کارت، ویزا کارت و پی پال قابل انجام است و در صورتی که این ابزارها را در اختیار ندارید، بهتر است با سالیان سفر تماس بگیرید.

پس از انجام واریزی سفارت، در مرحله بعد باید برای تحویل مدارک و انگشت نگاری در وقت تعیین شده توسط سفارت، به دفتر VFS مراجعه کنید.

آدرس دفتر VFS global در تهران

خیابان موسوی (گلستان 5)، میدان هروی، هروی سنتر، طبقه پنجم

نکات تکمیلی

  1. توجه داشته باشید که پاسپورت و تمام مدارک دیگر، تا زمانی که به آدرس پستی شما ارسال می‌گردد، باید در اختیار VFS global باشد. به همین‌خاطر بهتر است زمان‌بندی مناسب را برای عدم در اختیار داشتن مدارک‌تان در نظر بگیرید.
  2. این شرکت مصاحبه‌ای نخواهد داشت و متقاضیان باید تنها یک‌بار برای انجام انگشت نگاری و تحویل مدارک به نماینده سفارت انگلیس در ایران مراجعه کنند.
  3. در صورت تعیین وقت و عدم مراجعه متقاضی در زمان تعیین‌شده، درخواست شما رد خواهد شد و وجه پرداختی برای دریافت وقت سفارت انگلیس هم بازپس داده نمی‌شود. از این جهت متقاضیان باید برای حضور در VFS global آماده باشند، وگرنه ممکن است که ماه‌ها طول بکشد تا دوباره سفارت انگلیس درخواست شما را بپذیرد.
  4. باز هم یادآوری می‌کنیم که نماینده‌ سفارت انگلیس در ایران، تنها واسطه‌ای برای ارسال مدارک شما به یکی از سفارت‌خانه‌های انگلیس در کشورهای اطراف ایران -معمولاً امارات و شهر ابوظبی- است و توانمندی انجام مصاحبه را ندارد.
  5. نکته قابل توجه این است که بدون نظر مثبت این شرکت، سفارت انگلیس هم نظر مثبتی نخواهد داشت؛ لذا بهتر است که با ظاهری مناسب و رسمی برای تحویل مدارکتان به VFS global مراجعه کنید.
  6. وجود دفتر VFS به شما کمک می‌کند تا سفر به یکی از کشورهای همسایه را به حداقل برسانید. اما باز هم ممکن است لازم شود برای دریافت پاسپورت خود ۲بار یا بیشتر به کشوری که انتخاب کردید سفر کنید. اگر این مورد برایتان سخت است می‌توانید از خدمات پیکاپ ویزای انگلیس استفاده کنید.
  7. از آن‌جا که وقت سفارت انگلیس تنها از وب‌سایت رسمی سفارت انگلیس قابل اخذ است، هر روشی غیر از آن انجام‎پذیر نیست.

مدت زمان لازم برای صدور ویزای انگلیس

به طور کلی برای پروژه ویزا گرفتن حدود ۳ ماه زمان در نظر بگیرید. در حالت عادی حدود ۴۰ تا ۶۰روز زمان برای اخذ وقت سفارت لازم است؛ حدود ۲۰ تا۳۰ روز زمان لازم است تا مشخص شود سفارت انگلیس با ویزای شما موافقت کرده است یا نه. در صورتی ریجکتی ویزا، اگر در نامه سفارت به این مساله اشاره شده باشد که شما حق اعتراض دارید، می‎توانید در زمان مشخص شده در نامه به رد شدن درخواست ویزای خود اعتراض کنید.

دلایل ریجکت شدن ویزای انگلیس

عوامل مختلفی در روند اخذ ویزای انگلیس وجود دارد که اگر این عوامل به درستی پیش نروند ممکن است ویزای شما ریجکت شود. دلایل ریجکت شدن ویزا بسته به مدارک شما و نوع ویزا متفاوت است.

در ویزای توریستی مهم‎ترین دلایل رد شدن عدم وجود دعوتنامه معتبر، عدم داشتن سابقه کافی در سفر و تمکن مالی نامناسب می‎باشند. جدا از این‎ها اگر آفیسر حس کند شما نمی‎خواهید به کشور بازگردید ممکن است ریجکت شوید.

در مورد ویزای تحصیلی اگر این گمان برود که شما امکان تامین هزینه‎های تحصیل و زندگی در انگلستان را ندارید، ممکن است ریجکت شوید.

در مورد انواع ویزای دیگر مانند ویزای کار و سرمایه‎گذاری ۲فاکتور بسیار مهم مدارک و تمکن مالی هستند. اگر شما نتوانید در این ۲ مورد مامور سفارت را قانع کنید ممکن است ریجکت شوید. بنابراین از ارائه مدارک جعلی و ضعیف خودداری کنید. یکی دیگر از دلایل ریجکت شدن ویزا داشتن سابقه کیفری است.

برای اینکه امکان ریجکت شدن را به‎حداقل برسانید؛ راه‎کارهایی وجود دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‎کنیم.

  1. قبل از اینکه برای ویزای انگلیس اقدام کنید؛ ۲ ویزای معتبر داشته باشید.
  2. سعی کنید یک حساب کوتاه مدت با مانده حساب حدود ۱۰۰ میلیون تومان داشته باشید.
  3. دلایل گردش مالی شما باید واضح و منطقی باشد.
  4. ترجیحاً قبل از وقت سفارتتان واچر هتل و بلیط هواپیمایتان را تهیه کنید.
  5. بهتر است از سفارت دیگری ریجکت نشده باشد و اگر این اتفاق افتاده، بهتر است پس از آن ویزای کشور دیگری را بگیرید و بعد برای انگلیس اقدام کنید.

نحوه اعتراض به رد شدن ویزای انگلیس

رفع  ریجکتی به این معنی است که به شما یک فرصت دوباره داده می‎ شود تا مجدداً برای اخذ ویزا اقدام کنید. در جواب نامه‎ای که از سوی سفارت برای شما ارسال می‎شود، تایید یا رد شدن ویزای شما مشخص شده است. اگر شما ریجکت شده باشید دلایل آن به‎طور کامل و واضح در نامه مشخص شده است. همچنین در صورتی که شما حق اعتراض به رد ویزایتان داشته باشید؛ این نکته نیز در نامه مشخص شده است.

نکته قابل توجه این است که در ویزای توریستی نظر آفیسر بر هرچیزی اولویت دارد و امکان اعتراض نیز وجود ندارد. اما برای انواع دیگر ویزاهای انگلیس معمولاً امکان اعتراض به ریجکت شدن وجود دارد.

نامه اعتراض تنها راهی است که شما برای اعتراض خواهید داشت. همانطور که ذکر شد دلایل ریجکت شدن در نامه سفارت مشخص شده و شما می‎توانید تمرکز خود را بر روی رفع این دلایل بگذارید. مدت زمانی که وقت دارید تا اعتراض کنید نیز در نامه سفارت مشخص شده است.

طبیعی است برای درخواست مجدد، باید فرم جدیدی پرکنید. در فرم جدید باید به تاریخ و دلایل ریجکتی اشاره کنید و توضیح دهید چرا برای بار دوم درخواست داده‎اید. رسیدگی به اعتراض شما ۲ تا ۳هفته و گاهی حتی چند ماه زمان می‌برد، پس صبور باشید.

وقت فوری سفارت انگلیس

برای زمان‎هایی که نمی‎خواهید یا نمی‎توانید منتظر جواب سفارت در حالت معمولی باشید، می‎توانید با پرداخت هزینه بیشتر از گزینه وقت فوری سفارت انگلیس استفاده کنید. در این حالت طی یک یا ۲هفته به شما وقت سفارت داده خواهد شد. لازم به ذکر است شما می‎توانید از تهران وقت سفارت فوری دریافت کنید. اما درحال حاضر امکان جواب فوری از تهران وجود ندارد. البتهامکان دریافت وقت فوری از سفارت انگلیس در ترکیه و امارات هم وجود دارد؛ برای این کار هم با پرداخت هزینه بیشتر، جواب فوری را بین ۵ تا ۸ روز کاری بعد دریافت خواهید کرد. نکته حائز اهمیت در وقت فوری این است که شما باید بتوانید مدارک مورد نیاز و ترجمه آنها را به موقع به سفارت برسانید.

سوالات متداول درباره وقت سفارت انگلیس

برای اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران اولین گام تکمیل کامل فرم درخواست ویزا است که بسته به نوع سفر و مدت اقامت متفاوت می‌باشد. در صورتی که متقاضایان امکان تکمیل فرمها به زبان لاتین بر روی سایت سفارت انگلیس را ندارند می‌بایست پس از تکمیل فرم فارسی وقت سفارت انگلیس به همراه کپی پاسپورت به این شرکت مراجعه نمایند یا از طریق راه های ارتباطی نسبت به ارسال مدارک به سالیان سفر اقدام نمایند.

در صورت ارائه‌ی اطلاعات غیر واقع به سفارت انگلیس، به طور معمول بین ۲ تا ۱۰ سال اجازه‌ی ورود به کشور انگلیس صادر نمی‌شود؛ از این جهت توصیه می‌گردد به هیچ عنوان اطلاعات غیر واقع به سفارت انگلیس ارائه ندهید.

تحویل مدارک و انگشت نگاری جهت اخذ ویزای انگلیس در تهران صورت می‌گیرد. لذا توصیه می‌شود تمامی مدارک مورد نیاز صرف نظر از اینکه قبلاً به انگلیس سفر کرده‌اید یا خیر، باید کامل و دقیق باشد.

برای اخذ وقت سفارت انگلیس نیازی به مهر دادگستری و وزارت امور خارجه نیست و ترجمه‌ی رسمی کافی است. البته مهر دادگستری و وزارت امور خارجه اعتبار مدارک را افزایش می‌دهد.

انتخاب تاریخ وقت سفارت انگلیس محدود است و طبق برنامه‌ریزی توسط مشاوران سالیان سفر در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. به یاد داشته باشید برای اخذ وقت سفارت انگلیس می‌بایست ۳ ماه جلوتر اقدام گردد. همچنین در صورتی که در موعد مقرر در محل سفارت حاضر نشوید باید مجدداً نسبت به اخذ وقت سفارت اقدام و هزینه‌ های آن را مجددا پرداخت نمایید.

حداکثر تا ۴۸ ساعت قبل از اخذ وقت سفارت انگلیس می‌توانید انصراف خود را اعلام نمایید. در صورت انصراف متقاضی هزینه تکمیل فرم و مشاوره اولیه استرداد نمیگردد.

بعد از تکمیل فرم مربوطه، جهت رویت و بازبینی برای متقاضی ارسال می‌گردد و بعد از تائید متقاضی اقدامات لازم جهت اخذ وقت توسط کارشناسان سالیان سفر صورت می‌گیرد.

بله، کلیه‌ی ارتباطات سفارت انگلیس با متقاضی از طریق ایمیل صورت می‌گیرد.

سوالی دارید؟

با کارشناسان ما تماس بگیرید

سوالات متداول

ایا در تهران خدمات ویزا انگیس انجام میشود؟

بله-وقت سفارت از تهران هم گرفته میشود و متقاضی می توناد مدارک را به دفتر وی اف اس ارائه دهد و انگشت نگاری انجام شود

واریزی سفارت آنلاین انجام میشود ؟

بله همزمان با گرفتن وقت واریزی هم پرداخت خواهد شد.

آیا انگلیس ویزا توریستی هم میدهد؟

بستگی به شرایط متقاضی دارد که باید ارزیابی شود اگر واجد شرایط باشد میتواند برای ویزای توریستی اقدام کند.

در صورت ردی پاسپورت مهر میخورد ؟

خیر –اگر چنانچه با درخواست ویزا موافقت نشود مهر در پاسپورت زده نمیشود .

ایا بعد از ردی هم میشود دوباره اقدام کرد ؟

بله-بستگی به دلایل ردی دارد .منتهی بهتر هست 6 ماه از تاریخ ردی بگذرد.

7 thoughts on “وقت سفارت انگلیس در تهران

  1. زهرا ندائی
    26/12/1398
    پاسخ

    با سلام
    همسرم پناهندگی انگلیس رو دارن
    من تمام کارهای الحاقیه رو در تاریخ ۶ اسفند ۹۸ انجام دادم
    سوال من این هست که الان با توجه به شیوع کرونا سفارت باز هست؟و چقدر زمان میبره که جواب ویزام بیاد. ممنون

  2. زهرا
    05/01/1399
    پاسخ

    سلام وقتتون بخیر.میخواستم سوال کنم با این مشکلات ویروس جهانی که به وجود اومده آیا برای کسانی که بهمن مدارک ارائه دادن برای ویزا مشکل یا شرایط خاصی به وجود مآید؟

  3. zahra
    05/01/1399
    پاسخ

    با سلام و خسته نباشید
    میخواستم بدونم اطلاع دارید دفتر vfsدر تهران که به خاطر کرونا تعطیل شده،از چه تاریخی شروع به کار میکنن؟ممنون میشم جواب بدید،من بهم از ابوظبی زنگ زدن،گفتن پاسپورتمو باید ببرم تهران تحویل بدم که ویزامو صادر کنن،نمی دونم چطور باید پیگیر بشم

  4. zahraaaaaa
    07/01/1399
    پاسخ

    سلام
    ببخشید شما اطلاع دارید دفتر vfs انگلستان تا چه تاریخی تعطیل هستن بخاطر شرایط کرونا
    و اینکه ممکنه تا ۶ماه فعالیت نکنن؟

  5. zahra
    10/01/1399
    پاسخ

    سلام
    ببخشید شما اطلاع دارید دفتر سفارت انگلیسvfsاز چه تاریخی شروع به کار میکنن؟ممنون میشم جواب بدید

  6. باتری ماشین
    02/02/1399
    پاسخ

    چطوری میتونم تحصیلی اقدام کنم به کانادا

  7. هادی قربانی
    22/06/1399
    پاسخ

    تحویل مدارک محرمانه به سفارت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button