مالزی، در آب‌های آزاد جنوب‌شرقی آسیا، یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای مسلمان‌ جهان است. حدود 60 درصد مردمان این سرزمین مسلمان هستند. وجود مصادیق و وسایل زندگی اسلامی در این کشور، ضمن وجود آزادی‌های رایج در کشورهای ساحلی، وجه تمایز و امتیازی مثبت برای مالزی نسبت به سایر مقصدهای گردشگری جذابِ جنوب‌شرقی آسیاست. از طرفی، در این کشور، نژادهای مختلفی از جمله مالایی، هندی و چینی وجود دارند که همین تنوع فرهنگ‌ها و نژادها، به جذابیتی برای این کشور تبدیل شده‌است.

مالزی مجموعه‌ای از جزیره‌ها و شبه جزیره‌های کوچک و درشت است. اگر در نقشه به مالزی نگاه کنید می‌بینید که این کشور در واقع دو تکه شاخص دارد. تکه‌ی غربی آن، شبه‌جزیره باریکی است که به انتهای جنوبی آسیا چسبیده است و تکه‌ی شرقی هم قسمتی از یک جزیره دیگر است. در میان این دو تکه، دریایی به بزرگی وسعت ‌خاک‌های ایران وجود دارد. اکثر مناطق گردشگری مالزی از جمله کوالالامپور و پنانگ در تکه غربی هستند. لنگکاوی (لنکاوی) هم جزیره کوچکی در غرب این تکه‌ی غربی است.

مالزی به دلیل قرارگیری در میانه‌ی آب‌های آزاد شرق آسیا و بودن در یک قدمی خط استوا، آب‌وهوایی گرم و مرطوب دارد. این آب‌وهوا و موقعیت جغرافیایی، مالزی را به بهشتی زمینی و سبز در دل دریاهای دیدنی و پاک آن منطقه، تبدیل کرده‌است. ضمن اینکه این آب‌وهوا کمک می‌کند هوای این کشور تقریبا در تمام طول سال قابل تحمل باشد و در تمام طول سال، مسافران زیادی به این کشور سفر کنند.

در مالزی، طبیعت زیبا و دستاوردهای بشری، هر دو را با هم خواهید داشت. پس جاذبه‌های گردشگری تور مالزی هم از هر دوی آنها تشکیل شده‌است. در تور کوالالامپور با برج‌هایی آسمان‌خراش روبرو می‌شوید که باید از بین آنها حتما به نام برج‌های دو قلوی پتروناس اشاره کنیم؛ برجی  که تا همین چند سال پیش بلندترین ساختمان جهان بود. در کنار این برج‌ها و هتل‌های لوکس، بازارهای بسیار بزرگ با کالاهای ارزان و باکیفیت، چندین موزه مختلف، باغ‌ها و پارک‌های ملی و آکواریوم بزرگ شهر، از دیگر جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور هستند.

علاوه بر کوالالامپور، مالزی چندین منطقه بکر در میان جنگل و کنار ساحل دارد. پنانگ، لنگکاوی و ردانگ، معروف‌ترین این مناطق هستند که تورشان رقبای خوبی برای مناطق مشابه در تور تایلند است. همچنین تورهای ترکیبی مالزی با سنگاپور یا تایلند یا مقاصدی از جمله بالی (اندونزی) در میان گردشگران رایج است. با توجه به هزینه بالای پرواز به شرق آسیا، این تورهای ترکیبی مالزی کمک می‌کند تا مسافران، بهره بیشتری از هزینه‌های خود ببرند و جذابیت‌های مالزی و سنگاپور یا تایلند را تواما داشته باشند.

مالزی در زمینه ویزا، سخت‌گیری نمی‌کند و برای شهروندان کشورهای مختلف، معافیت‌های ویزایی در نظر می‌گیرد. برای ایرانیان هم سفر به مالزی بدون ویزا تا 14 روز امکان‌پذیر است. پس مراحل اقدام برای رزرو و تجربه تور مالزی، بسیار ساده و سریع خواهد بود و برای این کار تنها کافی‌ست با آژانس مسافرتی مورد نظرتان تماس بگیرید. البته اگر تمایل دارید تورهای ترکیبی مالزی را تجربه کنید، باید توجه داشته‌باشید که سایر کشورهای تورتان نیاز به اخذ ویزا دارند، که البته آن هم کار چندان وقت‌گیر و هزینه‌بری نیست.

آکواریوم کوالالامپور

آکواریوم Klcc کوالالامپور

آکواریوم Klcc کوالالامپور از جمله بزرگ‌ترین و مشهورترین آکواریوم در جهان است که معمولاً بازدید از آن در برنامه‌های تور مالزی قرار می‌گیرد. بدون شک تماشای دنیای زیرآب و تماشای

بهترین زمان سفر به لنگکاوی

بهترین زمان سفر به لنگکاوی

لنگکاوی هم کم‌وبیش آب‌وهوایی مشابه سایر مناطق گردشگری جنوب شرق آسیا دارد؛ هوایی نسبتا گرم و مرطوب که در بعضی از زمان‌های سال، دما و رطوبت معتدل‌تر و دلچسب‌تری دارد.

مسابقات دوی تفریحی مالزی

گشت های ویژه تور مالزی

خدمات رایگان آژانس مسافرتی سالیان سفر در تور مالزی
ترانسفر فرودگاهی، سیم کارت رایگان برای هر اتاق
گشت شهری هنگام ورود به کوالالامپور، برجهای دوقلو، کارخانه شکلات،
و صرف ناهار

Call Now Button