پاتایا، یکی از اصلی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین شهرهای گردشگری تایلند است. این شهر در کنار خلیج تایلند قرار گرفته‌است و روزگاری بیشتر به خاطر تفریحات جوانانه و شبانه‌اش، زبانزد جهان بود. اما چند سالی‌ست که پاتایا ضمن نگه‌داشتن نسبی آن تفریح‌های جوانانه، با استفاده از ظرفیت‌های بسیار زیادی که  این شهر در گردشگری دارد، به مقصدی بسیار زیبا و ایده‌آل برای خانواده‌ها تبدیل شده‌است.

در معرفی لذت‌های تور پاتایا، ابتدا باید به دو بخش اصلی سفرتان اشاره کنیم: ساحل بسیار زیبا و آرامش‌بخش پاتایا و هتل محل اقامتتان. قدم زدن در سواحل فوق‌العاده زیبای پاتایا که به خاطر شن‌های سفیدشان معروف هستند، فوق‌العاده خاطره‌انگیز خواهد بود. با نشستن در یکی از رستوران‌ها و بارهای متعدد ساحل جامتین، در حالی که آبیِ بی‌کران خلیج زیبای تایلند را در مقابل چشمانتان دارید، از نوشیدنی و غذای دلچسبتان لذت می‌برید. در قسمت‌هایی از ساحل هم می‌توانید تفریحات مهیجی مانند جت‌اسکی، غواصی، موج‌سواری و … پیدا کنید. هتل‌های پاتایا هم همانطور که در صفحه تور پاتایا آنها را معرفی کردیم، با معماری‌های دوست‌داشتنی‌ و تخیل‌برانگیزشان و امکانات بسیار زیادی که دارند، اقامتی فوق‌العاده را برای مسافران رقم می‌زنند.

ساحل زیبا و هتلِ همه‌چیز تمام و رویایی، خروج شما از محوطه هتل را سخت می‌کند. اما اینها تمام لذت‌های تور پاتایا نیست. اتفاقات هیجان‌انگیز زیادی در داخل پاتایا در انتظار شماست. موزه‌های متنوع و بسیار جذاب، بنای عظیم و باشکوه «خانه مقدس حقیقت»، باغ استوایی، بازار شناور پاتایا، مجسمه بودای بزرگ، دنیای زیر آب، پارک‌های آبی بزرگ، رستوران‌های مختلف و … تعدادی از اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری پاتایا هستند. کافیست معرفی و تصاویر آنها را در صفحه جاذبه‌های گردشگری پاتایا بخوانید تا برای دیدنشان در تور پاتایا لحظه‌شماری کنید.

بازار شناور پاتایا

بازار‌ شناور پاتایا

امروزه تایلند یکی از قطب‌های گردشگری در جهان تبدیل شده است و همواره در بین گردشگران ایرانی سفر به تایلند در جایگاه ویژه‌ای قرار داشته است. پاتایا یکی از مشهورترین

باغ گیاه شناسی گرمسیری نانگ نوچ پاتایا

جاذبه های گردشگری پاتایا

سابقا شهر پاتایا بیشتر با نوع خاصی از تفریح‌هایش شناخته می‌شد. اما همانطور که در معرفی این شهر گفتیم، این شهر برخلاف تصور بسیاری از افراد، برای جذب گردشگرانی که

Call Now Button