جزیره سامویی در آب‌های خلیج تایلند در جنوب این کشور قرار گرفته است. این جزیره یکی از بزرگ‌ترین جزایر تایلند است و با داشتن مناظر طبیعی بکر، به یکی از نقاط محبوب مسافران در تایلند تبدیل شده‌است.

نوعِ تفریح‌ها در سامویی کمی متفاوت‌تر از شهرهایی مانند پاتایا، پوکت و به خصوص بانکوک است. چراکه اکثر جذابیت سامویی به خاطر طبیعت آن است و جاذبه‌های ساخت بشر مانند موزه و ساختمان‌های باشکوه، کمتر در آن دیده می‌شود. شاید به همین خاطر هم هست که تور سامویی به خصوص در بین ایرانیان کمتر از سایر تورهای تایلند رواج دارد. ولی از طرف دیگر، همین طبیعت بکر و آرامش‌بخش باعث شده‌است، مسافرانی از سرتاسر جهان به سامویی بیایند.

سامویی، جزیره‌ی آرامش‌گرفتن است. هتل‌های سامویی، با داشتن امکانات رفاهی بسیار ایده‌آل و فضاهایی دوست‌داشتنی و آرام، اقامتی خاطره‌انگیز را برای مسافران رقم می‌زنند. مسافران در این هتل‌ها، یک تجربه متفاوت و رویایی از زندگی را خواهند داشت و احتمالا در بازگشت به شهرشان، برای چند روز، به خاطر تمام شدن این سفر ناراحت خواهند بود.

مناظر بکر این جزیره از جمله ساحل‌‌های زیبا و دنج، دره‌های سرسبز معروف، صخره‌های مرجانی و …، لحظات بسیار ویژه‌ای را برایتان حین گشت‌وگذار در این منطقه رقم می‌زنند.

البته نگران نباشید. در سامویی، در کنار این همه طبیعت زیبا، تفریح‌های مهیجی هم نصیبتان می‌شود: غواصی، شنا و موج‌سواری در ساحل زیبای سامویی، رستوران‌های مختلف با مناظری تماشایی و غذاهای رنگارنگ، فروشگاه‌های فروش محصولات بومی، چند پارک حیات وحش از جمله مزرعه مارها، مزرعه کروکدیل‌ها، کمپ فیل‌ها که بعضا نمایش‌های خطرناک و هیجان‌انگیزی دارند.

Call Now Button