ترکیه یکی از توریستی‌ترین کشورهایی است که در همسایگی ایران وجود دارد. این کشور از دیرباز یکی از مقاصد مورد علاقه گردشگران ایرانی بوده است.

شهرهای توریستی زیادی مانند آنکارا، استانبول، آنتالیا و کوش آداسی در ترکیه وجود دارد. همچنین وجود هتل‌‌های زیاد با قیمت‌های مختلف و مراکز خرید متنوع و همچنین جاذبه‌ها توریستی و امکانات رفاهی دیگر این مکان را به یکی از قطب‌های گردشگری به‌خصوص برای ایرانیان تبدیل کرده است.

اما از تمام این مسائل که بگذریم، شاید مهم‌ترین مساله‌ای که  باعث شده تورترکیه اولین انتخاب مقصد خارجی برای ایرانیان باشد عدم نیاز به ویزا است.

ترکیه آب‌وهوایی معتدل دارد. بهترین فصل برای سفر به این کشور فصل بهار است اما این کشور در فصل‌های دیگر سال نیز زیبایی‌های مخصوص به خود را دارد. همچنین شهرهای مانند استانبول و آنکارا دارای قدمت تاریخی هستند. شما حتی با قدم زدن در خیابان‌های استانبول می‌توانید تاریخ پر حادثه‌ای که ترکیه پشت سر گذاشته است را حس کنید.

هزینه تحصیل در ترکیه

خیلی‌ها علاقه‌مند به تحصیل در خارج از کشور هستند و  کشورهای مختلفی را برای گرفتن ویزای تحصیلی انتخاب می‌کنند. یکی از کشورهایی که این روزا توجه خیلی از ایرانیان را

خرید خانه در ترکیه

احتمالا همانطور که اطلاع دارید، از راه­ های اخذ اقامت و پاسپورت کشور ترکیه، خرید خانه یا سرمایه گذاری در این کشور است. میزان سرمایه ورودی توسط سرمایه گذاران خارجی

Call Now Button