آنتالیا، در جنوب غربی کشور ترکیه، بزرگ‌ترین شهر ساحلی این کشور در کنار دریای مدیترانه است. این شهر با ساحل فوق‌العاده‌اش یکی از انتخاب‌های همیشگی مسافران ایرانی برای تور ترکیه بوده‌است.

آنتالیا، عمری به اندازه تاریخ میلادی دارد! 200 سال پیش از میلاد مسیح، تمدن در این نقطه از جهان وجود داشته است. هنوز هم دروازه هادریان، به عنوان یادگاری از امپراتورهای روم در سال 130 پس از میلاد، به جا مانده است؛ دروازه‌ای که یکی از جاهاییست که دیدنشان در تور آنتالیا واجب است. علاوه بر این دروازه، بناهای تاریخی فوق‌العاده دیگری هم در آنتالیا وجود دارند.

اما اکثر جذابیت‌ها و زیبایی‌های آنتالیا به خاطر وجود مدیترانه‌ است. آب‌وهوای آنتالیا، به معنای واقعی کلمه، مدیترانه‌ای است؛ یعنی تابستان‌های گرم و خشک و زمستان‌های معتدل و مرطوب. به همین دلیل، آنتالیا در کل آب‌وهوای مطلوبی دارد. با این حال، بهترین زمان سفر به آنتالیا، فصل بهار است. اما نگران نباشید، با وجود بادهای مدیترانه‌ای، در طول تابستان هم در کنار ساحل، نسیمی لذت‌بخش شما را از گرمای 40 درجه‌ای تیر و مرداد، نجات می‌دهد.

تور آنتالیا با داشتن هتل‌ها و استراحت‌گاه‌های ساحلی مدرن و بسیار راحت، آرامش و تفریح‌های متنوعی که در کنار ساحل مدیترانه دارد و البته زیبایی‌های پرشماری که اصلا به ساحل دریا محدود نشده‌اند، انتخابی ارزان و مناسب برای کسانی‌ست که دوست دارند سفری ایده‌آل را در کنار دریا تجربه کنند.

Call Now Button