• هتل آدمیرال وارنا

هتل آدمیرال وارنا

  • درجه: 5 ستاره
  • شهر: وارنا
  • کشور: بلغارستان

هتل آدمیرال وارنا یکی از هتل‎های 5 ستاره لوکس و لاکچری وارنا است که قدمت ساخت آن به سال 2004 باز می‎گردد. این هتل که در مرکز گلدن سندز یکی از مناطق ساحلی بسیار محبوب در بلغارستان قرار گرفته تنها یک دقیقه با ساحل فاصله دارد. به‎همین دلیل مردم این هتل را به‎نام هتل آدمیرال گلدن سندز وارنا می‎شناسند. درواقع باید این مساله را مهم‎ترین مزیت هتل آدمیرال دانست. اگرچه این هتل از مرکز شهر وارنا حدود 19 کیلومتر فاصله دارد اما محیط پر آرامش و جذاب اطراف هتل این دوری از شهر را برای مسافران ارزشمند می‎کند.

این هتل امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری را در اختیار مهمانان خود قرار می‎دهد و همین امر باعث شده تا جاییگاه ویژه‎ای در قلب آنها به دست آورد. برخی از امکانات هتل آدمیرال وارنا عبارت‎اند از خدمات نظافت، اتوکشی و خوشکشویی به‎صورت رایگان، صبحانه رایگان، اینترنت بی‎سیم، اتاق جلسه، استخر کودکان، آبگرم، پارکینگ (باهزینه اضافه)، انبار چمدان، صندوق امانات، پذیرش شبانه‎روزی، اینترنت وای‎فای، حمام ترکی، باغ، آسانسور و… لازم به ذکر است که این تنها بخشی از امکانات رفاهی این هتل می‎باشد.

امکانات و تفریحات هتل آدمیرال وارنا

همانطور که اشاره شد امکانات  آدمیرال تنها به امکانات رفاهی ختم نمی‎شود. این هتل امکانات تفریحی بسیار خوبی را نیز در دسترس مهمانان خود قرار می‎دهد که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

استخر، که شامل استخر کودکان، استخر سرپوشیده و استخر فضای باز می‎باشد؛ اولین چیزی است که درمیان امکانات تفریحی هتل باید بدان اشاره کرد. همچنین هتل ادمیرال دارای حمام با اتاق بخار جداگانه، سولاریوم، ماساژ و سونا نیز می‎باشد.

نظرات درباره هتل آدمیرال وارنا مثبت است زیرا این هتل جدا از امکانات خوبی که در اختیار مهماناتش قرار می‎دهد؛ دارای پرسنلی حرفه‎ای و کارآزموده است که مطابق با استاندادرهای بین‎المللی هتل‎داری آموزش دیده‎اند به زبان‎های بلغاری، آلمانی، انگلیسی و روسی مسلط هستند و در هر ساعت از شبانه روز نیز پاسخگو می‎باشند.

هتل آدمیرال وارنا در بلغارستان به دکوراسیون داخلی اتاق‎ها نیز توجه ویژه داشته است. این هتل دارای 300 اتاق است که همگی آنها بزرگ و روشن هستند و به طرز زیبایی چیدمان شده‎اند. از امکانات این اتاق‎ها می‎توان به تلویزیون ماهواره‌ای، اینترنت رایگان، کمد لباس، یخچال، وسایل آرایشی و بهداشتی رایگان، تهویه مطبوع و… اشاره کرد. شما می‎توانید عکس هتل آدمیرال و همچنین عکس‎هایی از بخش‎های مختلف این هتل را در گالری مشاهده کنید. انواع اتاق‎های هتل ادمیرال بلغارستان شامل اتاق دوقلو با چشم‎انداز دریا، اتاق دو قلو استاندارد، اتاق دوقلو با چشم‎انداز دریا (با تخت اضافه)، اتاق دو قلو استاندارد (با تخت اضافه) می‎باشد.

 

بدیهی است که قیمت هتل آدمیرال کمی گران باشد زیرا این هتل، 5 ستاره و لوکس است و با توجه به امکاناتی که دارد قیمت آن زیاد هم گران نیست. اما از آنجایی که وارنا یک مقصد تفریحی محسوب می‎شود معمولا گردشگران ترجیح می‎دهند کمتر از هتل خارج شوند و بنابراین تور هتل آدمیرال را انتخاب می‎کنند تا به امکانات بیشتری دسترسی داشته باشند.

دیگر امکانات

اجازه ورود حیوانات خانگی

اتاق‎های پاک و بدون دود سیگار

بار

تراس

میز تنیس

اتاق بیلیارد

سالن بدنسازی

آرایشگاه

پذیرش 24 ساعته

لاندری

آسانسور

آدرس هتل آدمیرال وارنا

بلغارستان، وارنا، ۹۰۰۷، ماسه های طلایی

Golden Sands, 9007, Varna, Bulgaria

فاصله هتل تا جاذبه‎های تاریخی

9کیلومتر تا کاخ تابستانی اوگزینوگراد

15 کیلومتر تا باغ وحش وارنا

5 کیلومتر تا کلیسای جامع وارنا

5کیلومتر تا پارک ملی بالتانیا

*برای اطلاع از اینکه کدام تور هتل ادمیرال وارنا را به‎عنوان محل اقامت انتخاب می‎کند می‎توانید با مشاورین ما در بخش تور اروپا در  آژانس مسافرتی سالیان سفر تماس بگیرید.

Call Now Button