همه‌روزه افراد زیادی به‌دلایل مختلف اعم از تحصیل، موقعیت شغلی، بازدید از اقوام و بسیاری دیگر به کشورهای مختلف دنیا سفر می‌کنند. براساس گزارشات بین‌المللی، کانادا یکی از محبوب‌ترین کشورها در زمینه‌ی جذب مهاجرت و گردشگر است و ویزای آن از اعتبار زیادی برخوردار می باشد. اما یکی از دغدغه‌های اصلی متقاضیان ایرانی در مسیر اخذ ویزای کانادا عدم وجود سفارت‌خانه یا کنسولگری در کشورمان می‌‍باشد که همین موضوع سبب شده تا متقاضیان اخذ ویزا مجور شوند به کشورهای همسایه همانند ترکیه، گرجستان، امارات و… سفر کرده و برای انجام انگشت‌نگاری و مصاحبه‌ی حضوری با در دست داشتن مدارک لازم برای پیکاپ ویزای کانادا به سفارت‌خانه‌های مشخص شده در کشورهای نام برده مراجعه کنند.

متقاضیان برای انجام مصاحبه و طی کردن مراحل تعیین شده ملزم به حداقل یک مرتبه سفر به کشور ثالث برای انگشت‌نگاری و مصاحبه‌ حضوری هستند. پس از آن باید در انتظار تعیین وضعیت ویزا باشند. در شرایطی که درخواست ویزای متقاضی مورد موافقت قرار بگیرد؛ وی می‌بایست برای الصاق ویزا با پاسپورت سفر مجدد را به کشور ثالث داشته باشد که انجام این کار هزینه و وقت زیادی را متقاضیان می‌طلبد.

پیکاپ ویزای کانادا این‌جا معنا پیدا می‌کند. با استفاده از خدمات پیکاپ ویزا نیازی به سفر مجدد به کشورهای دیگر ندارید و نماینده‌ی شما می‌تواند مراحل الصاق ویزا را در کشور ثالث به‌انجام برساند. فردی که به او ویزا تعلق گرفته است برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های خود باید به یک نماینده یا کارگذار وکالت بدهد تا کارهای اخذ ویزا و پاسپورت او را انجام دهد. این کار از لحالظ قانونی هیچ مشکلی ندارد و نماینده‌ شما مدارک و پاسپورت شما را دریافت و آن را به سفارت‌خانه‌ مربوطه ارسال می‌کند. آژانس مسافرتی سالیان سفر به‌عنوان نماینده‌ی شما می‌توانید بهترین مسیر در انتخاب پیکاپ فوری ویزا کانادا را در اختیار شما قرار دهد.

متقاضیان ویزای کانادا برای اطلاع از مدارک موردنیاز و شرایط و ضوابط عمومی ویزای کانادا، می‌توانند به صفحه وقت سفارت کانادا مراجعه کنند، اما برای استفاده از خدمات پیکاپ ویزای کانادا، مدارک دیگری هم موردنیاز هستند که باید به صورتی که مد نظر سفارت کاناداست، تکمیل شوند. البته نیازی به نگرانی در باب مدارک وجود ندارد؛ چرا که سالیان سفر اطمینان می‌دهد که در تمام مراحل از طریق مشاوره و اقدام مناسب، همراه گردشگران خواهد بود.

مراحل درخواست پیکاپ ویزای کانادا

اولین قدم برای انجام این امر این است که از خودتان بپرسید ترجیح می دهید از طریق کدام کشور برای تعیین وقت سفارت کانادا اقدام کنید؟ به طور مثال شما ترجیح می دهید از طریق سفارت خانه ی کانادا در شهر استانبول برای پیکاپ کانادا اقدام کنید چون رفت و آمد به این شهر برایتان هزینه ی کمتری دارد.

در قدم بعدی باید به صورت آنلاین از طریق یکی از کشورهای واسطه که انتخاب کرده اید، وقت سفارت کانادا بگیرید. سپس باید در بازه ی زمانی که سفارت برایتان تعیین می کند یک بار به سفارت کانادا مراجعه حضوری داشته باشید. سفر اجباری که در بالا به آن اشاره داشتیم همین سفر است که برای انجام انگشت نگاری و مصاحبه صورت می گیرد.
حالا باید منتظر بمانید تا سفارت موافقت یا عدم موافقت خود را با ویزا شدن شما، از طریق ایمیل برایتان ارسال کند. اگر با ویزای شما موافقت شد می توانید بار دیگر به ترکیه سفر کنید تا ویزای صادر شده را به پاسپورتتان الصاق کنید. اما پیشنهاد می کنیم که دست نگه دارید چرا که پیکاپ ویزا به شما کمک می کند تا وقت و هزینه ی کمتری صرف کنید.
در قدم بعد باید یک کارگزار مطمئن و قابل اعتماد را انتخاب کنید که مدارک خود را در اختیار او بگذارید. منظور از کارگزار مطمئن شرکتی است که مجوزهای قانونی برای انجام خدمات پیکاپ را از طرف سازمان خدمات مهاجرت ایران داشته باشد. از آنجا که حمل پاسپورت اضافی برای اشخاص جرم است باید حتما از مجوز داشتن شرکت مورد نظرتان اطمینان حاصل کنید.
شما پاسپورت و ایمیلی که سفارت کانادا برایتان ارسال کرده همراه با یک وکالتنامه در اختیار کارگزارتان قرار می دهید و ادامه ی مسیر دریافت پیکاپ را به عهده ی آنان می گذارید. زمانی که برای انجام این مراحل برآورد شده است به سفارتی که انتخاب کرده اید بستگی دارد و به صورت حدودی بین 1 تا 3 هفته به طول می انجامد.

فرم وکالت پیکاپ ویزا کانادا

با دریافت پیکاپ ویزای کانادا، در واقع زمانی که با درخواست ویزایتان موافقت شد به جای اینکه یک بار دیگر به کشور واسطه سفر کنید و هزینه و زمانتان را برای این امر صرف کنید، یک شخص را وکیل خودتان می کنید تا به جای شما پاسپورت را به سفارت کانادا ببرد و مهر ویزا روی آن بزند. برای این کار باید یک فرم وکالت پیکاپ ویزا تهیه کنید و در اختیار وکیلتان بگذارید. پس از انجام شدن تمام این مراحل پاسپورت ویزا شده ی خود را در ایران تحویل خواهید گرفت.
به این ترتیب کارگزار خود را به عنوان وکیل و نماینده ی خودتان انتخاب کرده اید تا امور مربوط به مهر شدن پاسپورتتان را از طرف شما انجام دهد.
اگر اطلاعی از فرم وکالت پیکاپ ویزای کانادا ندارید می توانید از طریق سایت سالیان سفر این فرم را دانلود کنید. در فرم وکالتنامه پیکاپ نوشته شده که چه کسی را به عنوان وکیل خودتان انتخاب می کنید و اعلام می کنید که این شخص که تابعیت ایرانی دارد، اجازه ی دریافت مدارک شما از سفارت کانادا را دارد.

مدارک پیکاپ ویزای کانادا

  • اصل پاسپورت امضا شده
  • کپی پیوست ایمل سفارت
  • برگه‌ی وکالت‌نامه

شایان ذکر است که این مدارک عمومی هستند و برخی از مدارک دیگر نیز برای شهرهای خاص همانند ابوظبی، دبی، آنکارا و یا استانبول وجود دارد که مشاوران سالیان سفر با بررسی مدارک کلی شما، بهترین مسیر برای پیکاپ ویزای‌تان را در اختیارتان قرار می‌دهند.

مدت زمان پیکاپ ویزای کانادا

مدت زمان پیکاپ ویزای کانادا بسته به شهر درخواست شده از ۱ الی ۳ هفته به‌طول می‌انجامد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیش‌تر در مورد زمان دقیق و همچنین هزینه‌های مربوطه به صفحات ذیل مراجعه نمایید:

پیکاپ ویزا کانادا از استانبول

یکی از شهرهایی که هم به ایران نزدیک است و هم سفارت کانادا در آن دایر است، شهر استانبول ترکیه است. استانبول از این جهت که هم از طریق زمینی و هم هوایی در دسترس ایرانیان است برای متقاضیان پیکاپ ویزا گزینه ی مناسبی است.
پیکاپ ویزای کانادا در استانبول نیز به جهت داشتن تعداد حداقل یک پرواز رفت و برگشت در روز مورد استقبال مردم قرار می گیرد. اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که ممکن است بخاطر شلوغ بودن سفارت کانادا در استانبول، زمان بیشتری طول بکشد تا به درخواست های ویزا رسیدگی شود.
پاسپورت ها از طریق پروازهای هفتگی به ترکیه فرستاده می شوند و پس از آماده شدن و مهر شدن، با پرواز بعدی به ایران فرستاده می شود و به فرد متقاضی تحویل داده می شود.

پیکاپ ویزای کانادا از آنکارا

پیکاپ ویزای کانادا از آنکارا هم مشابه دیگر شهر ترکیه، یعنی استانبول نسبت به شهرهای دیگر ارزان تر است. چون پروازهای بیشتری برای ترکیه و آنکارا در هفته موجود است و به این ترتیب طرفداران بیشتری در بین متقاضیان دریافت پیکاپ ویزا دارد. از آنجایی که شعبه مرکزی سفارت کانادا برای ایرانیان در آنکارا قرار دارد و طبق آمار اکثر درخواست های ویزا در این شعبه قبول شده اند، سالیان سفر انتخاب این شعبه را به متقاضیان دریافت پیکاپ ویزا توصیه می کند.

پیکاپ ویزای کانادا از دبی

ویزا تضمینی کانادادبی یکی دیگر از شهرهایی است که می توانید از طریق آن برای دریافت پیکاپ ویزای کانادا اقدام کنید. فرآیند ارسال پاسپورت ها هر روز انجام می شود و پیکاپ کانادا از طریق دبی برای حدود دو هفته زمان می برد تا مراحل مربوط به درخواستتان انجام شود. با کمک کارشناسان سالیان سفر از صفر تا صد مراحل دریافت ویزای کانادا را طی کنید.

پیکاپ ویزای کانادا از ابوظبی

در صورتی که بخواهید از طریق امارات برای امور مربوط به پیکاپ ویزای کانادا اقدام کنید علاوه بر شهر دبی از طریق شهر ابوظبی هم می توانید مراحل مربوطه را طی کنید. مشاوران سالیان سفر با سال ها تجربه در این زمینه می توانند طی تمام مراحل مربوط به دریافت ویزای کانادا کنار شما هستند.

قیمت پیکاپ ویزا کانادا

قیمت پیکاپ ویزا کانادا

شهرهزینه برای همکارهزینه برای مسافر
پیکاپ ویزا کانادا در استانبول950,000 تومان1,200,000 تومان

3 thoughts on “پیکاپ ویزای کانادا

  1. مجید
    08/01/1399
    پاسخ

    سلام نحوه پیکاپ پاسپورت و اخذ ویزای کانادا در آنکارا در شرایط بسته بودن مرزها به چه صورت است

  2. فضل الله ادیب نیا
    24/09/1400
    پاسخ

    سلام
    من ساکن شهر یزد هستم و میخوام ویزای کانادا را از آنکار برام پیکاپ کنید. آیا در یزد نماینده دارید؟

    • amini
      24/11/1400
      پاسخ

      سلام وقت بخیر باید با پست پاسپورت خودتون رو به دفتر ارسال کنید براتون انجام میشه لطفا برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
      021-22020188

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button