سالیان سفر

هتل فیرمونت فلیم تاور باکو

هتل فیرمونت فلیم تاور باکو

هتل فیرمونت فلیم تاور را همه مسافران تور آذربایجان دیده‌اند. اصلا مهم نیست که کجای باکو باشید، شعله‌های این برج و هتل درخشان از همه جای شهر دیده‌ می‌شود.
فلیم در زبان انگلیسی به معنای شعله است. سه ساختمان برج شعله به مانند سه شعله‌ آتش و یا سه مار پیچان به آسمان برخواسته‌اند. فضاهای داخلی هتل فیرمونت هم با قرار گرفتن در این ساختمان‌های شیشه‌ای پیچ‌دار و موج‌دار، معماری خاص و جالبی به خود گرفته‌اند. اتاق‌ها و سالن‌ها از حالت مکعب‌مستطیل خارج شده‌اند و وجه شیشه‌ایشان قائم نیست و مایل است.

از طرفی این برج یک سر و گردن از کلیه ساختمان‌های باکو بلندتر است تا وجه شیشه‌ای اتاق، منظره و زیبایی فوق‌العاده‌ای را به اقامت‌گاهتان در تور باکو ببخشد. مبلمان و تخت‌های راحت و شیک اتاق، در کنار همین پنجره سرتاسری قرار گرفته‌اند و در حین استراحت، منظره‌ای هیجان‌انگیز از شهر در زیر پاهایتان است.
طراحان هتل، به زیبایی ذاتی ساختمان شیشه‌ای و مرتفعشان بسنده نکرده‌اند و تازه از آن برای هر چه زیباتر کردن هتل، بهره جسته‌اند. اتاق‌ها، مبلمان، روتختی و پرده‌های شیک و لوکسی دارند و اتاق با تابلوهای هنرمندانه و گل‌های زینتی آراسته شده‌است. در فضای عمومی هتل هم اوضاع به همین منوال است. رستوران‌های هتل با میزهایی لوکس که در کنار پنجره چیده شده‌اند و با المان‌های تزئینی گوناگون نظیر آبنماها و گل و گیاه‌های مختلف، فضایی بسیار ایده‌آل را برای لذت بردن مسافران از غذاهای لذیذ و با کیفیت هتل، خلق می‌کنند.
استخر سرپوشیده و روباز هتل با کاشی‌کاری‌های زیبایی که دارند و فضای سبز زیبا و تمیز بیرون هتل، به هرچه پررنگ‌تر و شادتر شدن سفر مهمانان این شعله هیجان‌انگیز کمک می‌کنند.

امکانات هتل فیرمونت فلیم تاور