سالیان سفر

هتل اینترکانتیننتال اُ2 لندن

هتل اینترکانتیننتال اُ2 لندن

مجموعه هتل های اینترکانتیننتال آنقدر خوب بوده‌اند که وقتی اسم اینترکانتیننتال را در هر شهر جهان می‌شنویم، انتظار یک هتل باشکوه و فوق مجهز را داشته باشیم. مسافران تور لندن هم از وجود هتل‌های اینترکانتیننتال بی‌بهره نیستند.
هتل اینترکانتیننتال لندن در کنار ساحل رودخانه تایمز و جلوی مجموعه ورزشی O2 و استودیوی معروف و بزرگ اسکای قرار دارد. این موقعیت جغرافیایی خوب، باعث شده تا پنجره‌های بزرگ و سرتاسری اتاق‌ها و سالن‌های غذاخوری هتل، چشم‌اندازی بسیار زیبا از رودخانه تایمز و این مجموعه ورزشی و استودیو داشته باشند.
سازندگان هتل، در طراحی قسمت‌های مختلف آن، سلیقه و تنوع خوبی به خرج داده‌اند. اتاق‌ها و فضاهای عمومی همگی مدرن هستند. اما طراحی و رنگ‌آمیزی‌شان با هم تفاوت دارد. در اتاق‌ها بیشتر از رنگ‌های ملایم و روشن مانند سفید و توسی استفاده شده‌است تا استراحت‌گاهتان در تور انگلستان بسیار آرامش‌بخش باشد. اتاق‌ها به امکانات رفاهی بسیار خوبی مجهز شده‌اند. پنجره‌های بزرگ و سرتاسری اتاق هم منظره‌ای بسیار زیبا و هیجان‌انگیز از لندن نورانی را وارد اتاق شما می‌کند.
اما در فضاهای عمومی هتل، با رنگ‌های شادتر و پررنگ‌تری روبرو هستید. در اینترکانتیننتال نور و زندگی جریان دارند. این هتل پر است از رستوران، کافه، فضای نشستن و فضای رویاپردازی کردن. رستوران‌های فوق‌لوکس هتل در طبقات بالای هتل هستند، پس در حالی که لندن زیر پایتان دیده‌ می‌شود، غذای لذیذتان را میل خواهید کرد. بارها و کافی‌شاپ هتل، فضاهایی شاعرانه را برای شما فراهم کرده‌اند. این بارها و کافی‌شاپ تنها قسمت‌های تفریحی هیجان انگیز هتل نیستند. کلاب این هتل، بزرگترین سالن بدون‌ستون مخصوص شادی و جشن در شهر لندن است. حضور در چنین سالنی شکوه‌مند و تکرارنشدنی است. استخر سرپوشیده هتل، با آن نورپردازی خاصش طرحی نو دارد و آسمان شب کویر را بالای سرتان خواهد گذاشت. همچنین سالن‌های کنفرانس و اتاق‌های جلسات مجلل هتل، اینترکانتیننتال را به گزینه‌ای مطلوب برای میزبانی رویدادهای کاری تبدیل می‌کند.

امکانات هتل اینترکانتیننتال اُ2