سالیان سفر

هتل اینترکانتیننتال تورنتو سنتر تورنتو

هتل اینترکانتیننتال تورنتو سنتر تورنتو

موقعیت جغرافیایی هتل اینترکانتیننتال بسیار خوب است. از این هتل، با چند دقیقه پیاده‌روی به بعضی از جاذبه‌های گردشگری تور تورنتو مانند دریاچه اونتاریو، مراکز خرید تورنتو و منطقه الد تورنتو می‌رسید. این موقعیت جغرافیایی خوب به همراه رفاه و آسایش خوبی که هتل دارد، به شما کمک می‌کنند تا تور کانادا را به یک تجربه فراموش‌نشدنی تبدیل کنید.
اتاق‌های هتل با داشتن امکانات رفاهی نو و به‌روز، اقامت شما را لذت‌بخش می‌کنند. این اتاق‌ها با موکت‌فرش‌ها و کاغذدیواری‌های طرح‌دار و مبلمان و تخت‌خواب مدرن و شیک، بسیار زیبا شده‌اند.

همه اتاق‌ها، پنجره بزرگی به بیرون دارند که این پنجره به روشنایی و دل‌بازیِ هرچه بیشتر اتاق کمک می‌کند.بعضی از اتاق‌ها رو به شهر زیبا و مدرن تورنتو هستند و بعضی رو به دریاچه دوست‌داشتنی اونتاریو کانادا. پس وقتی که در قسمت نشیمن سوئیت خود بر روی مبل‌های راحتی لم داده‌اید، نوشیدنی دل‌چسبتان را می‌نوشید و با عزیزانتان صحبت می‌کنید، با منظره‌ای بسیار دلچسب روبرو هستید.
فضاهای عمومی هتل جزو نقاط مثبت آن محسوب می‌شوند. هم رستوران و هم استخر سرپوشیده سقف‌های بلندی دارند و به واسطه انتخاب خوب رنگ‌هایشان و نورپردازی زیبایشان، محیط‌هایی ایده‌آل و دوست‌داشتنی برای غذا میل کردن و آب‌تنی شما شده‌اند. در کنار استخر هم تراس بزرگ و باروحیه‌ای وجود دارد. در این تراس، مهمانان هتل روی مبلمان و تخت‌های آفتاب‌گیر راحتی استراحت می‌کنند و نوشیدنی‌های دلچسب و آرامش‌بخش بار کنار آن را میل می‌‌‌کنند.

امکانات هتل اینترکانتیننتال تورنتو سنتر