سالیان سفر

هتل بوتیک شماره 12 تفلیس

هتل بوتیک شماره 12 تفلیس

یکی دیگر از هتل‌های خاص و بسیار زیبای تفلیس که با معماری ویژه و قابل توجه‌اش، اقامتی خاطره‌انگیز را برای مسافران تور تفلیس رقم می‌زند.
چیزی که بوتیک شماره 12 را از سایر هتل‌ های تفلیس متمایز می‌کند، میان‌تالار یا به اصطلاح فرنگی آتریوم زیبای آن است. در طبقه همکف و در فضای این میان‌تالار، میز و صندلی‌ چوبی دونفره زیبایی قرار داده شده‌است. ستون‌های کج و معوج آن با دیوارهای آجری قهوه‌ای سوخته‌شان، حس قدیمی بودن ساختمان را تشدید می‌کنند و محیط آن با گل و گیاه‌های مختلف و رنگارنگ، و المان‌های زینتی متعدد نظیر فانوس و چراغ نفتی، نردبان و … ، بسیار زیبا و البته نوستالژیک شده‌است.
اتاق‌های جمع‌و‌جور هتل در عین ظاهر قدیمی و زیبایی که دارند، به خوبی تجهیز شده‌اند تا مکان مناسبی برای استراحت شما در شب‌های تور گرجستان باشند. بعضی از اتاق‌ها هم به واسطه بالکن زیبایی که دارند، محیطی فوق‌العاده لذت‌بخش و البته خصوصی را برای استراحت شما در منظره‌ای زیبا از بافت قدیمی تفلیس فراهم می‌کنند. زیبایی محیط و امکانات مطلوب، دو انتظار اصلی مسافران تور گرجستان از یک هتل است و در کل می‌توان گفت که طراحان هتل، به خوبی توانسته‌اند در فضایی محدود، این دو ویژگی را به خوبی برای مسافران فراهم کنند.
یکی از نقاط مثبت برجسته دیگر هتل، محل جغرافیایی آن است. تنها با چند دقیقه پیاده‌روی از این هتل، به میدان آزادی تفلیس و خیابان روستاولی که یکی از مهم‌ترین خیابان‌های تفلیس برای مسافران است، می‌رسید. همچنین فاصله هتل با منطقه حمام‌های آب‌گرم منحصر‌به‌فرد تفلیس بسیار کوتاه است.

امکانات هتل بوتیک شماره 12