بازگشایی مرزهای مالزی

 تورهای مالزی تک و ترکیبی همراه با سنگاپور ، لنکاوی و غیره.


سال‌هاست که کشور مالزی، یکی از بکرترین و حیرت‌آورترین طبیعت‌های جهان را به گردشگران معرفی می‎کند. این درحالی ا‌ست که چند سال بیشتر از رونق‌گرفتن تور مالزی در ایران نمی‌گذرد. با اینکه از زمان آغاز سفرهای پرشمار ایرانیان به این کشور، گردشگران حرفه‌ای و خانواده‌های زیادی تور لحظه آخری مالزی را تجربه کرده‌اند؛ اما هنوز که هنوز است؛ این تور جاذبه‌های ناشناخته‌ زیادی دارد. قیمت تور مالزی نسبت به تورهای همانندش در آسیای جنوب شرقی نسبتا ارزان‎تر است. با این حال به‎دلیل بالا بودن قیمت پروازهای این کشور نمی‎توان آن را یک تور ارزان‎قیمت نسبت به تورهایی مانند تور ترکیه، ارمنستان، گرجستان و… دانست.

تورها و پکیج های مالزی

 بازگشایی مرزهای مالزی

 تورهای مالزی تک و ترکیبی همراه با سنگاپور ، لنکاوی و غیره.  راهنمای فارسی زبان. تضمین بهترین قیمت. بیمه مسافرتی. اقامت در هتل با صبحانه.و ..


مقاصد اصلی در تور مالزی

مدارک لازم برای اخذ ویزای مالزی

ویزای مالزی در بدو ورود به این کشور به صورت مهر در پاسپورت شما خورده می شود. ویزای توریستی مالزی برای زمان هایی است که به قصد تفریح و گردش به این کشور سفر می کنند. این ویزا دو هفته اعتبار دارد و برای اخذ آن مدارک زیر مورد مورد نیاز است:
پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه
بلیط رفت و برگشت
*لازم به ذکر است که اخذ ویزای مالزی هزینه ای ندارد.

[/vc_column]

معرفی کشور مالزی

کشور مالزی یکی از کشورهای جنوب شرق آسیاست که  آب‎وهوایی استوایی و گرم دارد. این کشور از طریق دریای جنوبی چین به دو بخش شبه جزیره مالزی و مالزی غربی تقسیم شده است. تایلند و اندونزی همسایگان کشور مالزی می‏‎باشند. کشور مالزی دارای 13 استان می‎باشد که جالب است بدانید به استاندار هر یک از این 13 استان شاه می‎گویند. کشور مالزی دارای منابع طبیعی، مواد معدنی و کشاورزی غنی می‎باشد.  مردم مالزی از سه نژاد اصلی مالایی، چینی و هندی تشکیل شده‎اند. دین رسمی این مردم اسلام است. اغلب آنها شافی هستند اما از دیگر فرقه‎ها مانند صوفیه و اسماعیلیه نیز درمیان این مردم وجود دارد.

چرا تور مالزی

شگفتی در شگفتی! کشوری مملو از جاذبه‌های طبیعی و تفریحی استثنایی؛ جاذبه‌هایی بسیار بیشتر از آنچه که یک تور عالی به آن احتیاج دارد!  تور مالزی با اینکه چند سالی‌ است که درمیان گردشگران حرفه‌ای‌تر باب شده؛ اما جذابیت‎هایش مربوط به دیروز و امروز نیست. این کشور آسیایی هر روز بر تعداد امکاناتی که می‎تواند گردشگران را به خود جذب کند؛ می‎افزاید. مالزی در چند سال اخیر پیشرفت‎های چشمگیری در زمینه صنعت گردشگری داشته است. امکانات رفاهی فوق‎العاده زیادی که در تفریحگاه‎ها، هتل‎ها و دیگر مکان‎های مربوط به گردشگران وجود دارد که مالزی را به مقصدی محبوب در جهان تبدیل کرده است. جدا از این پیشرفت‎ها مردم مالزی بسیار مهمان‎نواز و خون‎گرم هستند و با گردشگران رفتار بسیار خوبی دارند.  همه این دلایل باعث می‎شود این کشور یک تور خارجی بسیار محبوب، چه درمیان ایرانیان و چه درباره دیگر مردم جهان باشد.  

بهترین زمان برای سفر به مالزی

بهترین تورهای مالزی بنا به انتخاب شما، به بهترین‌ها تبدیل می‌شوند! این سلیقه شما در انتخاب هتل و شرایط تور است که مهم است. شما باید با یک مشاوره درست و کارآمد، به انتظارات خود از تور موردعلاقه‌تان برسید. شاید سفر به مالزی در تابستان انتخاب خوبی نباشد زیرا؛ آبوهوای این کشور در بهار و پاییز بسیار دلپذیر است. بااینحال نمیتوان منکر این شد که این سفر در تابستان هم جذابیتهای زیادی خواهد داشت و البته بیشترین استقبال از تورهای مالزی در فصلهای بهار و تابستان صورت میگیرد. اما شما اگر جزو آندسته از افراد هستید که دلتان نمیخواد در اوج شلوغی به یک کشور سفر کنید سفر پاییزه به مالزی میتواند انتخاب بهتری برای شما باشد. البته در انتخاب زمان سفر فقط آبوهوا فاکتور اصلی نیست بلکه باید چیزهای دیگری نیز توجه کرد. مثلا برای کسانی که دوست دارند در یکی از فستیوالهای مالزی شرکت کنند مهمترین فاکتور زمان آن فستیوال است. برای کسانی که به قصد خرید به مالزی سفر میکنند بهترین زمان سفر وقتی است که مراکز خرید اف میزنند و اجناس خود را با تخفیف میفروشند.

تور مالزی
تور مالزی

قیمت تور مالزی

در پاسخ به این سوال که قیمت تور مالزی چقدر است باید گفت؛ مالزی فاصله زیادی از ایران دارد؛ ولی با این حال قیمت تورهایش آنقدر گران نیست که گروه‌های گردشگری و خانواده‌ها نتوانند تجربه‌اش کنند. همچنین دست شما در انتخاب هتل باز خواهد بود. هتل‌های تور مالزی آنقدر متنوع‌اند که به‎راحتی می‌توانید هزینه سفرتان را بالا و پایین کنید. به‎هرحال کاملاً واضح است که به‎دلیل قیمت پروازهای مالزی، تورهای این کشور گران‌تر از تورهای اطراف ایران (مثل ترکیه و دبی و ارمنستان و…) هستند و باز هم کاملاً واضح است که فرق‌هایی اساسی میان آن تورها و تور مالزی وجود دارد. البته راه‎هایی پیدا کردن تور مالزی ارزان وجود دارد؛ فقط کافی است در این سفر به هزینه‎های رفت‎وآمد، غذا و… توجه کنید و سعی کنید پروازهای ارزان پیدا کنید.

انواع آفر تور مالزی با تنوع بسیار بالا از سوی آژانس‎های مسافرتی پیشنهاد می‎شود که شما می‎کنید از میان آنها بهترین گزینه را انتخاب کنید. گزینه‎ای که هم به بودجه شما بخورد و هم استانداردهای مورد نظرتان را  داشته باشد.

تور مالزی را می‌توان به‎راحتی رزرو کرد؛ آژانس مسافرتی  سالیان سفر در تمام طول سال آماده ارائه خدمات تورهای مالزی به گردشگران است و شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان از شرایط تورهای مالزی آگاه شده و یکی آنها انتخاب کنید.

فرودگاه های مالزی

کشور مالزی فرودگاه‎های فراوانی دارد اما مهم‎ترین آنها را باید فرودگاه بینالمللی کوالالامپور دانست. این فرودگاه که معماری فوق‎العاده‎ای دارد در سال ۱۹۹۳ تاسیس شده است. فرودگاه بین‎المللی کوالالامپور قطب ایرلاین‎هایی مانند ایرآسیا، ایرآسیا ایکس، هواپیمایی مالزی، مالیندو ایر، ای ام اس کارگو و یو پی اس ایرلاینز می‎باشد. از دیگر فرودگاه‎های کشور مالزی باید به فرودگاه سلطان عبدالحلیم، فرودگاه بین‎الملی ماکا، فرودگاه بین‎المللی لنکاوی و… اشاره کرد.

 

پروازهای مالزی

پروازهای بسیار مطلوبی ایران را به مقصد مالزی ترک می‌کنند بنابراین دغدغه‌ای در این باره وجود نخواهد داشت؛ اما بهتر است بدانید که زمان پرواز تهران به مالزی طولانی‌ و قیمت بلیط هم گران است. به‎همین خاطر تأکید می‌شود که اگر در انتخاب تور مالزی موردنظرتان اطمینان ندارید؛ از رزرو تور و پرواز خودداری کنید.

دیدنی های مالزی

مالزی یکی از کشورهای مدرن جنوب شرق آسیا است که تلفیقی از فرهنگ‌های مختلف اعم از هندو، چینی و مالایی را در خود گنجانده است. این کشور دارای مناطق وسیعی از طبیعت دست‌نخورده و سواحل بکری است که میراث تاریخی غنی را همراه با زندگی مدرن شهری در هم آمیخته است. همچنین کشور مالزی به سبب داشتن سواحل بی‌شمار و گوناگون در بخش‌های مختلفش، یکی از بزرگترین و مهمترین مکان‎ها برای غواصی در دنیا به‌شمار می‌آید. محله چینی‌ها، روستای فرانسوی، پارک دریاچه، مونت کینابالو، پولااو تیومان، تامان نگارا و … بخشی از جاذبه‌های طبیعی تور مالزی هستند که هر ساله میلیون‌ها گردشگر از سرتاسر دنیا از آن‌ها بازدید می‌کنند.

چند جاذبه طبیعی و تفریحی مهم در مالزی وجود دارد که شاید مهم‌ترین آنها تامان نگارا (جنگل ملی مالزی) باشد که از قدیمی‌ترین جنگل‌های جهان به شمار می‌رود و در تمام فصول سال، گردشگران را از سراسر جهان به مالزی می‌کشاند. نکته بعدی که تور مالزی را برای گردشگران حرفه‌ای‌تر به تور مهمی بدل می‌کند؛ جاذبه‌های دریایی بسیار شگفت‌انگیز است که شرایط جذابی را برای غواصی فراهم کرده و آب‎وهوای استوایی مالزی هم به چهارفصل بودن این تفریح مهم در این کشور کمک می‌کند.

جزایر مالزی از دیگر نقاط قوت این تور به حساب می‌آیند؛ پرهنتیان، ردانگ و تیومان، ۳جزیره معروف تور مالزی هستند که معمولاً گردشگران در سفر به مالزی، گشت‌وگذار در آنها را هم تجربه می‌کنند. اما شاید معروف‌ترین جزیره کشور مالزی لنکاوی باشد که تورهای جداگانه‌ای از ایران دارد و معمولاً اکثر مسافران مالزی، از این جزیره و مناظر استثنایی‌اش، به‎عنوان بهترین بخش سفر به مالزی یاد می‌کنند. سفر با تورهای لنکاوی هم به جهت آب‎وهوای مناسب در اکثر زمان‌های سال و هم به‎جهت امکان ترکیب آن با تور کوالالامپور می‌تواند تجربه‌‌ای جالب برای گردشگران باشد.

دلایل زیاد دیگری برای انتخاب مالزی به‎عنوان مقصد سفر وجود دارد. برای مثال این کشور دارای معماری ترکیبی فوق‎‎العاده‎ای‎ست از معماری مالزی و معماری کشورهای بیگانه است زیرا  کشور مالزی سال‎‎ها تحت استعمار بوده و خواه ناخواه این مساله بر ابعاد مختلف فرهنگی این کشور تاثیر گذاشته است. اما مهم‎‎ترین  چیز که گردشگران را به کشور مالزی جذب می‎کند “شیرجه” است! بله، بسیاری از گردشگران به مالزی سفر می‎کنند تا بتوانند در آب‎های سیپدان شیرجه بزنند و لاکپشت‎ها، نهنگ‎ها و دیگر موجوداتی که در این آب‎های حفاظت شده زندگی می‎کنند را از نزدیک ببینند.

مراکز خرید مالزی

در سال‌های اخیر کشور مالزی، به‌ویژه شهر کوالالامپور به یک مقصد مهم خرید تبدیل شده و بسیاری از مراکز خرید و برندهای مطرح را در دل خود گنجانده است. به‎طور معمول اجناس در مالزی با قیمت مناسب و حراج‌های بزرگ به فروش می‌رسند و بسیاری از اجناس از جمله جواهرات، البسه و ابریشم در مراکز خرید این کشور پیدا می‌شوند. لازم به ذکر است که بسیاری از مراکز مهم خرید در مالزی در شهر کوالالامپور در کنار برج‌های دوقلو واقع شده‌اند و طیف گسترده‌ای از محصولات را ارائه می‌کنند. در تور مالزی شما می‌توانید از پول نقد و کارت‌های اعتباری استفاده کنید.

در مالزی چه غذایی بخوریم

کشف طعمهایی ‌نو و آشنایی با آداب غذایی سرزمین‌هایی دیگر تجربهای توصیف نشدنی است و شما با هر هدفی در حال سفر باشید میتوانید این لذت را تجربه کنید. غذاهای مالایی بسیار لذیذ هستند و هر توریستی با انتخاب تور مالزیباید آنها را امتحان کند. غذاهای مالایی تلفیقی از غذاهای ژاپنی، ویتنامی، تایلندی و اروپایی هستند و جالب است بدانید در رستوران‌های مالزی نوع چیدمان غذا در ظروف بسیار مهم تلقی می‌شوند. بسیاری از رستوران‌ها در مالزی گواهی غذای حلال دارند. به‌علاوه اگر اهل تست کردن غذاهای جدید نیستید؛ می‌توانید در تور مالزیاز فست‌فودهای مک‌دونالد، کی اف سی و یا ساب وی استفاده کنید. تور مالزی با صبحانه نهار شام معمولا رایج است با این حال اگر توری که شما انتخاب کردهاید چنین امکانی نداشت میتوانید سری به رستورانها و یا حتی غذاهای خیابانی مالزی بزنید.

تور مالزی

هتل‎های مالزی

هتل‌های مالزی از جمله هتل‌های مطرح و لوکس در جهان به‌حساب می‌آیند که در تمام فصول سال آماده‌ پذیرایی از توریست‌ها می‌باشند. در تور کوالالامپور بسیاری از هتل‌ها در مرکز شهر در اطراف برج‌های دوقلو واقع شده‌اند و مسافران می‌توانند علاوه بر دیدن جاذبه‌های توریستی و خرید از برند‌های مطرح جهان در رستوران‌های لوکس با منوی متنوع سفر جذابی را تجربه کنند.

جدا از این اگر برای تعطیلات تور لنکاوی را انتخاب کرده‌اید؛ اقامت در هتل‌های این شهر به‎دلیل آب‌وهوای مناسب و نزدیکی به ساحل تجربه‌ بی‌نظیری برای شما رقم خواهد خورد. در انتخاب ‌‌هتل‌های لنکاوی سعی شده ویژگی‌های معماری و طراحی داخلی مد نظر قرار بگیرند و بسیاری از برنامه‌های تفریحی مختص ایرانی‌ها از جمله کنسرت در هتل‌های ساحلی لنکاوی برگذار می‌شود.

نکاتی که باید قبل از سفر به مالزی بدانیم

  • هنگام سفر به مالزی گشت‎وگذار در میان دست‎فروشانی که غذای خیابانی می‎فروشند را فراموش کنید.
  • درباره اینکه تورهای مالزی چند روزه است باید گفت تورهایی با زمان‎های مختلف وجود دارد اما از آنجا که سفر به مالزی یک سفر تفریحی است اگر زمان بیشتری در این کشور بمانید حتما سفر بهتری خواهید داشت.
  • استفاده از حمل‎ونقل عمومی بهترین و به‎صرفه‎ترین راه برای سفرهای درون شهری است.
  • مالزی از نظر زمانی ۴ساعت و ۳۰ دقیقه از تهران جلوتر است.
  • زبان مردم مالزی مالایی و واحد پولشان رینگیت است.
  • شماره‎های اضطراری مالزی:
    • پلیس و آمبولانس ۹۹۹
    • آتش‌نشانی ۹۹۴
    • برای آشنایی با تور مالزی و دریافت اطلاعات و جزئیات تور مالزی و همچنین یافتن ارزان‎ترین تور مالزی می‎توانید با مشاورین ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط با مالزی

سوالات متداول

آیا برای ورود به مالزی احتیاج به ویزا داریم؟

برای ورود به کشور مالزی برای گردشگران ایرانی نیازی به اخذ ویزا توریستی نیست و این ویزا در فرودگاه مالزی صادر می شود.

با ویزای توریستی مالزی چه مدت می توان در این کشور اقامت داشت؟

ویزایی که برای ایرانی ها در فرودگاه صادر می شود 14 روز اعتبار دارد.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای توریستی مالزی؟

برای اخذ ویزای فرودگاهی (توریستی) این کشور باید بلیط رفت و برگشت را همراه با پاسپورتی که حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد همراهتان داشته باشید. با توجه به اینکه ویزای مستقلی به شما داده نمی شود. و مهر درون پاسپورت به معنی ورود به مالزی است. احتیاجی به عکس نیست و این ویزا هزینه ای هم ندارد.

چه زمانی برای سفر به مالزی مناسب است؟

با توجه به این که کشور مالزی نزدیک به خط استوا است معمولا در تمام طول سال گردشگران به این کشور سفر می کنند. ولی به طور کلی در ماه های مهر و آبان بیشترین بارش باران را دارد اما با این حال آب و هوای گرم و مرطوبی را داراهست.

ارز رایج مالزی چیست؟

ارز رایج اینگت هست که شما در مالزی می توانید به راحتی از طریق صرافی ها دلار آمریکا را به اینگ تبدیل کنید.

Call Now Button