سالیان سفر

برترین هتل‌ های ارزان ارمنستان

برترین هتل های ارزان ارمنستان

ارمنستان در قفقاز جنوبی در بین دریای سیاه و خزر قرار این کشور تاریخ غنی را در دل خود جای داده است و در کنار طبیعت بیکر و بی‌نظیرش هرساله پذیرای هزاران گردشگر از اقصی نقاط جهان به‌ویژه گردشگران ایرانی می‌باشد. در ارمنستان هتل‌های مختلفی به خصوص در شهر ایروان برای تمامی سلیقه‌ها قرار گرفته است که علاوه بر خدمات با کیفیت از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند. اما انتخاب هتل همیشه یکی از مسائل مهم در سفر بوده است، به همین منظور قصد داریم در این مقاله برترین هتل‌ های ارزان ارمنستان را معرفی کنیم.

هتل ایبیس

برترین هتل های ارزان ارمنستان

هتل ایبیس ایروان یکی از هتل‌های ارزان قیمت کشور ارمنستان است که موقعیت مکانی عالی را می‌توان اصلی‌ترین مزیت آن دانست.  این هتل تا میدان جمهوری (میدان اصلی شهر) ۵ دقیقه فاصله دارد. اتاق‌های این هتل همگی بزرگ و نورگیر هستند؛ به‌طور روزانه سرویس‌دهی و نظافت می‌شوند؛ بسیار شیک و مدرن دکور شده‌اند؛ چشم‌اندازی رویایی دارند و همگی آنها از امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی، حمام، وسایل بهداشتی، سشوار، یخچال، چای‌ساز و قهوه‌ساز، تلویزیون، اینترنت وای فای، تلفن، صبحانه در اتاق و… برخوردار می‌باشد.

هتل رویال پلازا

برترین هتل های ارزان ارمنستان

هتل رویال پلازا در مرکز شهر ایروان و در نزدیکی موزه‌های معروف مارتیروس سرین و هوفهانس تومانیان واقع شده است. تقریباً تمام اتاق‌های این هتل –که هشتاد و چهارتا هستند- دارای تراس رو به خیابان هستند و مناظر زیبای شهر ایروان در وسعت دید گردشگران قرار دارد. دسترسی هتل به دلیل وجودش در مرکزی‌ترین ناحیه شهر ایروان، به تمام مسیرهای شهری و مراکز تفریحی عالی است و از این نظر یکی از بهترین اقامتگاه‌ها برای گردشگران خارجی محسوب می‌شود؛ به طوری‌که بسیاری از مراکز فرهنگی و تفریحی شهرایروان، نظیر: آکادمی ملی تأتر، باله و اپرای ارمنستان، مجموعه فرهنگی کاسکید و سینماها و تأترهای فراوانی در اطراف هتل هستند. تمام اتاق‌ها مجهز به تلفن داخلی و خارجی‌اند و اتاق کنفرانس بزرگ هتل، ظرفیت این را دارد که تا پنجاه نفر از مهمانان را در خود جای دهد.

هتل کسکاده

برترین هتل های ارزان ارمنستان

هتل کسکاده ایروان یکی از هتل‌های ارزان قیمت ارمنستان محسوب می‌شود که جدا از قیمتش امکانات خوب و استانداردی  را در اختیار مسافران  تور ایروان قرار می‌دهد. اتاق‌های این هتل همگی بزرگ و نورگیر هستند؛ هر روز نظافت و سرویس‌دهی می‌شوند؛ دکوراسیونی بسیار مدرن و زیبا دارند و همگی این اتاق‌ها از امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی، حمام، وسایل بهداشتی، سشوار، چای‌ساز و قهوه‌ساز، تلفن، تلویزیون، اینترنت وای فای، تلویزیون کابلی، صبحانه در اتاق و… برخوردار می‌باشند. هتل کسکاده ایروان دارای پرسنلی حرفه‌ای و کارآزموده است. این پرسنل به زبان‌های روسی، ایتالیایی، اسپانیایی و انگلیسی مسلط هستند و مسافران  تور ارمنستان  به راحتی می‌توانند با آنها ارتباط برقرار کنند.

هتل بلا

برترین هتل های ارزان ارمنستان

هتل بلا ارمنستان نیز در دسته‌ی هتل‌های ارزان ارمنستان قرار می‌گیرد که امکانات خوبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. اتاق‌های این هتل همگی بزرگ و نورگیر هستند؛ به‌طور روزانه سرویس‌دهی و نظافت می‌شوند. هتل بلا در مرکز شهر قرار دارد و به تمامی جاذبه‌های توریستی و همچنین مراکز خرید شهر ایروان نزدیک است. به‌طور کلی می‌توان گفت این هتل مناسب کسانی است که می‌خواهند ارزان سفر کنند اما در طول سفر خود اقامتگاهی با امکانات استاندارد داشته باشند.

هتل ایروان دلوکس

برترین هتل های ارزان ارمنستان

هتل ایروان دلوکس در واقع این هتل برای کسانی که می‌خواهند ارزان سفر کنند اما در طول سفر اقامتگاهی  مناسب و با امکانات استاندارد داشته باشند هتل بسیار مناسبی است. این هتل 3 ستاره  این هتل دارای پرسنلی حرفه‌ای است که مطابق با استانداردهای بین‌المللی هتل‌داری آموزش دیده‌اند. این پرسنل به زبان‌های روسی، فرانسوی و انگلیسی مسلط هستند و مهمانان تور ایروان به راحتی می‌توانند با آنها ارتباط برقرار کنند. موقعیت مکانی هتل موقعیت مناسبی است و به مرکز شهر ایروان، مغازه‌ها و مراکز خرید و جاذبه‌های این شهر نزدیک است. ایستگاه مترو در ۵۰۰ متری این هتل و فرودگاه در ۱۶ کیلومتری آن قرار گرفته است.

هتل نیری ارمنستان

برترین هتل های ارزان ارمنستان

هتلی در پنج کیلومتری مرکز شهر ایروان که در نزدیکی مکان‌های مهمی نظیر باغ وحش ایروان، گالری هنر ملی و میدان جمهوری که متشکل از ۱۲۰ سوئیت و اتاق با دسته‌بندی سینگل و دبل، اتاق خانواده، اتاق دولوکس و جونیور است. امکانات فراوان و در دسترس، از نیری هتلی تمام عیار و قابل اتکا در ایروان ساخته بود. رستوران بزرگ نیری، غذاهای متنوعی را از سراسر جهان و همین‌طور از ارمنستان سرو می‌کند و کافی‌شاپی کوچک ومجزا از بار هم در کنار رستوران به مهمانان هتل نیری ارمنستان سرویس می‌دهد. دفتر صرافی داخل هتل به گردشگران خارجی این امکان را می‌دهد که بدون دور شدن از مسیرهای مورد علاقه‌شان، از داخل هتل واحد پولشان را تغییر بدهند. اینترنت برای همه مهمانان رایگان است و استخر و سونا از امکاناتی‌ست که هتل نیری را تا سطح یک هتل چهار ستاره قابل اعتماد بالا می‌کشد.