بازار بزرگ استانبول

بازار بزرگ استانبول، برترین بازار سرپوشیده‌ی دنیا

در کشورهایی همانند ایران و ترکیه که دارای تاریخچه‌ی بسیار غنی هستند، بازارهای سرپوشیده‌ی مختلفی در شهرهای مختلف آن قرار گرفته است که جذابیت بازدید از این شهرها را دوچندان کرده است. شهر استانبول یکی از قطب‌های گردشگری در دنیا محسوب می‌شود و در بین ایرانیان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و هرساله پذیرای هزاران گردشگری است که با تور ترکیه از این شهر بازدید می‌کنند. یکی از جاذبه‌های برتری که نشان‌دهنده‌ی تاریخ و تمدن کشور ترکیه است، بازار سرپوشیده‌ی استانبول است که جذابیت‌های زیادی را دارد.

بازار بزرگ استانبول
بازار بزرگ استانبول

اگر علاقه‌مند به خرید هستید پیشنهاد می‌شود که بازار بزرگ این شهر را در تور استانبول از دست ندهید. این بازار در قلب شهر استانبول قرار گرفته است و هزاران کالای رنگارنگ از ادویه‌جات گرفته تا لباس و لوازم تزئینی در آن یافت می‌شود.

بازار استانبول در قرن 15 میلادی ه دستور سلطان محمد فاتح بنا شده است و امروزه به دلیل بافت سنتی آن به یکی از جاذبه‌های توریستی تبدیل شده است. همانطور که در بالا به آن اشاره شد این بازار در مرکز شهره واقع شده است و دسترسی ساده‌ای برای گردشگران درنظر گرفته شده است. بازارسرپوشیده‌ی استانبول بهترین مکان برای خرید سوغاتی و شیرینی‌جات محسوب می‌شود و قیمت تمامی کالاها بسیار مقرون به‌صرفه می‌باشد.

Call Now Button