بهترین زمان سفر به بانکوک

بهترین زمان سفر به بانکوک

28/04/1396
بانکوک

درباره بهترین زمان سفر به بانکوک باید اشاره کرد که این شهر آب‌وهوای معتدلی دارد و در تمام طول سال، دمای قابل تحملی دارد (در بازه حدود 22 تا نهایتا 35 درجه سانتی‌گراد). پس اگر با باران زیاد و رطوبت مشکلی نداشته باشید، در هر زمان سال از تور بانکوک لذت خواهید برد. بانکوک هم مثل اکثر نقاط تایلند سه فصل گرم، بارانی و خشک دارد. از ماه می (اواسط اردیبهشت)، فصل بارانی شروع می‌شود، شهریور به اوجش می‌رسد و مهرماه (سپتامبر) تمام می‌شود. از مهر تا بهمن، فصل خشک و بهمن تا اردیبهشت، فصل گرم بانکوک است. به طور خلاصه، اکثر مسافران، دی تا اردیبهشت را بهترین زمان سفر به بانکوک می‌دانند. البته باز هم باید تاکید کرد که در این شهرِ معتدل استوایی، تفاوت دمایی بین فصل گرم و سرد و تفاوت رطوبت بین فصل خشک و مرطوب، خیلی کمتر از آن چیزی‌ست که در ذهن دارید.

نکته دیگری که بهتر است در هنگام انتخاب زمان سفر به تایلند و بانکوک در نظر داشته باشید، جشنواره‌های مهیج این شهر است. اگر جوری به این کشور سفر کنید که یکی از جشنواره‌هایش را ببینید، لذت سفر شما دوچندان می‌شود. بسیاری از این جشنواره‌ها که در صفحه جشنواره‌های بانکوک، آنها را معرفی کرده‌ایم، در ژانویه (به مناسبت سال نو بسیاری از کشورها) و آوریل (اواسط فروردین) برگزار می‌شوند. طبق آمارها هم شلوغ‌ترین ماه‌های بانکوک، همین دو ماه است.

همه این نکات درباره بهترین زمان سفر به بانکوک را گفتیم، اما اگر به دلیل مشغله و محدودیت‌های شخصی، فقط زمان‌هایی غیر از بهمن تا اردیبهشت امکان مسافرت دارید، چیزهایی که گفته شد را فراموش کنید. تور بانکوک با آن همه زیبایی و اتفاق مهیج، در تمام طول سال برایتان خاطره‌انگیز و فوق‌العاده می‌شود.

Call Now Button