بهترین زمان سفر به سنگاپور

بهترین زمان سفر به سنگاپور

31/04/1396
سنگاپور

سنگاپور چسبیده به خط استواست. بنابر این در این کشور در تمام طول سال، با هوایی نسبتا گرم و مرطوب مواجه هستید. همین مسئله موجب شده تا در تمام طول سال، شاهد استقبال گردشگران از تور سنگاپور باشیم. اما دانستن چند نکته در هنگام انتخاب زمان سفر، به شما در انتخاب بهترین زمان سفر به سنگاپور کمک می‌کند:

1 –  جشنواره‌ها همواره یکی از اصلی‌ترین و جذاب‌ترین بخش‌هایی هستند که برای جذب گردشگران به یک شهر درنظر گرفته می‌شوند. سنگاپور هم جشنواره‌های متنوعی دارد که توصیه می‌شود مسافران تور سنگاپور، قبل از انتخاب زمان سفر، درباره آنها بدانند. به طور کلی، از این نظر، ماه‌های جولای و آگوست (تیر و مرداد) انتخاب های خوبی محسوب می‌شوند. ماه ژانویه هم که شامل جشن‌های سال نو بسیاری از کشورهاست، انتخابی کلاسیک و خوب است.

2- می‌توان گفت سنگاپور دو فصل غالب دارد: تابستان و زمستان. زمان‌های بین این دو فصل، هوا در مطلوب‌ترین حالت است و بسیاری از فعالیت‌ها و تفریحاتی که باید در محوطه باز  و نه زیر سقف انجام شوند، دایر هستند. ماه فوریه و آوریل ( بهمن و فروردین) این دو زمان هستند.

3- ماه نوامبر و ژانویه (آبان و دی)، مرطوب‌ترین ماه‌های سنگاپور هستند. اگر هوای بارانی را دوست ندارید، حتی به مسافرت به سنگاپور در این دو ماه، فکر هم نکنید.

4- اما یک قاعده کلی که در اطلاعات گردشگری شهرهای مختلف جهان، بارها گفته‌ایم: در زمان‌های شلو‌غ‌تر و پرمسافرتر، هتل‌ها و بسیاری از تفریح‌های شهرها نسبتا گران‌تر و شلوغ‌تر می‌شوند. در زمان‌های خلوت‌تر سال، هم قیمت‌ها ارزان‌تر می‌شود و هم اماکن مختلف خلوت‌تر و دنج‌تر می‌شوند. پیدا کردن زمانی متعادل که نه آنچنان شلوغ باشد و نه آنچنان خلوت، به صرفه‌جویی شما در هزینه‌ها کمک می‌کند.

Call Now Button