هتل بایا بدروم

هتل بایا بدروم یکی از هتل‌های 5ستاره‌ی تاپ در کشور ترکیه است که به عنوان زیرمجموعه‌ای از هتل‌های BAIA فعالیت دارد. زمینی به مساحت 30هزار مترمربع به کار گرفته شده است تا ساختمان این هتل در آن بنا شود. هتل بایالارا در منطقه گوندوگا (Gundogan) بدروم واقع شده است که این خود یک مزیت به حساب می‌آید. چرا که این موقعیت جغرافیایی بهترین مکان برای احداث یک هتل است.

چه چیزی بهتر از این که محل اقامتتان در طول سفر با تور ترکیه به دریا نزدیک باشد؟ اگر باز شدن پنجره‌ی اتاقتان رو به دریا برای شما یک ویژگی منحصربه‌فرد محسوب نمی‌شود، پس چه ویژگی برایتان اهمیت دارد؟

228باب اتاق در دل این هتل جا خوش کرده‌اند که به چند گروه تقسیم‌بندی شده‌اند:

  • 217اتاق استاندارد
  • 6سوئیت
  • 2سینیور سوئیت
  • 1کینگ سوئیت
  • 2اتاق ویژه معلولین
  • اتاق خانوادگی 60متری
  • سوئیت 60متری

فضای داخلی اتاق‌ها در کنار دکوراسیون ساده‌ای که دارند، بسیار شیک و تمیز هستند. شک نکنید که همگی این اتاق‌ها از نظر تمیزی و زیبایی در بهترین حالت ممکن قرار دارند. همان‌طور که گفتیم این هتل در مجاورت دریا قرار دارد؛ پس حتماً توقع دارید که بتوانید از اتاقتان منظره‌ای از دریا را ببینید که خب این یک توقع کاملاً به جاست.

وجود یک بالکن در هر اتاق برای مهمانان هتل بایالارا این امکان را فراهم می‌کند که بتوانند دور از هیاهوی شهری چند دقیقه‌ای را خلوت کنند و چشم و گوششان را با نمایی از امواج دریا و صدای دلپذیر آن، نوازش دهند. حسن دیگری که این بالکن‌ها همراه خودشان دارند این است که باعث می‌شوند اتاقی روشن و پرنور داشته باشید.

امکانات هتل بایا بدروم

با اقامت در این هتل فقط یک چشم‌انداز از دریای اژه نیست که در اختیار شما قرار می‌گیرد، بلکه بخشی از ساحل هم به صورت اختصاصی برای استفاده‌ی شما تجهیز شده است. ساحل اختصاصی فقط یکی از هزاران امکانات ویژه‌ی این هتل است. مهمانان هتل بایا بدروم می‌توانند از خدمات مرکز سلامت و یا ماساژ تایلندی بهره ببرند.

ورزش‌ها و تفریحات آبی و ساحلی مختلفی را می‌توانید در ساحل اختصاصی این هتل پیدا کنید. مثلاً غواصی، چتر آفتاب، حمام آفتاب، جت اسکی و… نمونه‌هایی از این امکانات هستند. زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، سونا و جکوزی، باشگاه بدنسازی، سالن بیلیارد و بولینگ و… همگی از امکانات ورزشی هستند که در این هتل برای شما ارائه شده‌اند.

با وجود این همه ورزش و سرگرمی، محال است که لحظه‌ای از زمانتان هدر برود و به کاری غیر از تفریح مشغول بشوید. همین امکانات است که باعث می‌شود هتل بایا لیاقت 5ستاره‌ی درخشانش را داشته باشد و رقیبانش به گرد پایش هم نرسند.

در کنار امکانات ورزشی دو گزینه دیگر هم هست که نباید آن‌ها را فراموش کنیم: سینما و کلوپ شبانه؛ که خب البته این ویژگی‌ها را در هر هتلی نمی‌توانید پیدا کنید.

یکی دیگر از برنامه‌های ویژه‌ای که هتل بایا برای مسافران تور بدروم در نظر گرفته است، برگزاری شوهای مختلف در آمفی‌تئاتر با ظرفیت 400 نفر است. برای پدر و مادرهایی که فرزند خردسال دارند هم امکاناتی مثل خدمات نگهداری کودک و یک سالن بازی برای فرزند دلبندشان در نظر گرفته شده است.

این نکته را از قلم نیاندازیم که پرسنل این هتل همه خوش‌رو و خوش‌برخورد و مهمان‌نواز هستند و از هیچ خدمتی دریغ نمی‌کنند. آن‌ها می‌توانند به زبان‌های روسی، ترکی، آلمانی و انگلیسی صحبت کنند؛ به این ترتیب به راحتی می‌توانید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

رستوران و کافی شاپ

رستوران اصلی هتل بایالارا به همراه کافی‌شاپ‌های آن همه‌ی وعده‌های غذایی را برای شما آماده می‌کنند. علاوه بر صبحانه، ناهار و شام، وعده‌ی صبحانه‌ی دیروقت هم برای مهمانان سرو می‌شود. کیفیت و تنوع غذاها در این رستوران‌ها رضایت هر مهمانی را جلب می‌کند.

2رستوران آلاکارته و اسنک رستوران هم در کنار رستوران اصلی آماده خدمت‌رسانی به مسافران تور بدروم هستند. کافی‌شاپ‌های این هتل هم به سه دسته‌ی AQUABAR و کافه لابی و کافه استخر تقسیم می‌شوند که در دو مورد آخر می‌توانید نوشیدنی‌های محلی و غیرالکلی را پیدا کنید.

حالا با خواندن این همه امکانات و خدمات که در هتل بایا بدروم ارائه می‌شود فکر می‌کنید نظرات درمورد هتل بایا بدروم چطور باشد؟

واضح است که همه مهمانان این هتل از خدمات مطلوب آن نهایت استفاده را برده‌اند و سفری خاطره‌انگیز را تجربه کرده‌اند. شک نکنید اقامت در هتل بایا تجربه‌ای شیرین و به یادماندنی برایتان رقم خواهد زد.

Call Now Button