قوانین تعیین وقت سفارت آمریکا در آنکارا برای این کنسولگری تقریبا مشابه وقت سفارت امریکا در ایروان و در دیگر کنسولگری‎های امریکا در کشورهای اطراف است. با این تفاوت که امکان پیکاپ پاسپورت از این کنسولگری وجود ندارد یعنی پس از انجام مصاحبه وقت سفارت امریکا ، می‎باید شخص متقاضی یا یکی از اقوام درجه یک جهت دریافت گذرنامه به سفارت امریکا مراجعه کنند و ویزای شما به کس دیگری تحویل داده نمی‎شود. این کنسولگری در بلوار آتاتورک کاواکلیدر Ataturk Blvd-Kavaklideree واقع شده است.

‌افسرهای این کنسولگری به زبان‎های فارسی،ترکی و انگلیسی مسلط هستند و به همین دلیل است که ایرانیان برای اخذ ویزا به این کنسولگری مراجعه می‎کنند؛ زیرا این آشناییت روند کار آنها را آسان‎تر می‎کند. هرچند باید ‌توجه داشته باشید که با وجود شایعات عمومی، تفاوت عمده ای بین این 3کنسولگری وجود ندارد؛ پس زیاد در انتخاب کنسولگری وسواس به خرج ندهید و یکی که برای شما راحت‎تر و کم هزینه‎تر است را انتخاب کنید؛ چراکه تمامی آنها طبق قوانین ایالات متحده امریکا عمل می‎کنند و مدارک یکسانی را برای وقت سفارت امریکا  از متقاضیان طلب می کنند.

مبلغ هزینه ویزا نیز برای تمامی کنسولگری های ایالات متحده یکسان است و این نوع ویزاست که هزینه را مشخص می کند نه مکان کنسولگری.

*آدرس کنسولگری آمریکا در آنکارا: این کنسولگری در بلوار آتاتورک کاواکلیدر Ataturk Blvd-Kavaklidere قرار دارد

One thought on “وقت سفارت آمریکا در آنکارا

  1. مجتبی کامیاب
    04/01/1400
    پاسخ

    سلام و ارادت
    من یک استاد دانشگاه ایرانی هستم که از دانشگاه کالیفرنیا آفر شغل استادی دریافت کرده ام. چون باید از آگوست در آمریکا باشم نیاز اورژانسی به وقت در سفارت آمریکا در آنکارا دارم.
    نوع ویزای مورد درخواست H1b دارم.
    کارفرما دانشگاه کالیفرنیا
    خانواده من با خودم چهار نفر هستند.
    ممنون می شم که کمک بفرمائید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button