وقت مصاحبه  سفارت آمریکا در دبی

اصلی‎ترین کنسولگری ایالت متحده امریکا برای مراجعه متقاضیان ایرانی، شهر دبی امارات است. حجم متقاضیانی که این کنسولگری می‎پذیرد بسیار بیشتر از سایر کنسولگری‎هاست و به همین دلیل معمولا امکان تعیین وقت سفارت فوری در وقت سفارت امریکا در دبی  از سوی این کنسولگری وجود دارد.

با این وجود بهتر است متقاضیان وقت سفارت آمریکا در دبی  از چندین ماه قبل از سفر، به‎خصوص در فصول شلوغی سفارت مانند تابستان، تعطیلات ژانویه و عیدنوروز، اقدام به تعیین وقت سفارت آمریکا نمایند.

‌ این کنسولگری در ناحیه بردبی Bur Dubai واقع شده و چندین هتل در نزدیکی آن قرار دارد. توجه داشته باشید که کلیه متقاضیان وقت سفارت امریکا در دبی ، صرف نظر از سن، باید شخصا در مصاحبه وقت سفارت حضور داشته باشند.

این کنسولگری تسهیلاتی را جهت تاریخ وقت مصاحبه سفارت و نیز عدم مراجعه حضوری در اختیار افراد مقیم امارات قرار می‎دهد.

یکی از امتیازات این کنسولگری امکان پیکاپ پاسپورت است؛ بدین معنا که پس از انجام مصاحبه وقت سفارت، نیازی به مراجعه مجدد شخص متقاضی نیست. سفارت آمریکا گذرنامه را در اختیار فرد متقاضی می‎گذارد تا به ایران بازگردد و سپس آن را توسط فردی مطمئن جهت صدور ویزا به سفارت آمریکا تحویل دهد. افسرهای صدور ویزای این کنسولگری  به زبان های فارسی، عربی و انگلیسی مسلط هستند.

 

یکی از اصلی‎ترین نکات موثر در برنامه‎ریزی برای سفر به ایالات متحده آمریکا آگاهی از اولین وقت سفارت موجود برای کنسولگری مورد نظر است. فاصله زمانی تا اولین وقت سفارت موجود، با توجه به تعداد متقاضیان دریافت ویزا و محدودیت پذیرش کنسولگری موردنظر متغیر است. گاهی می‎توان برای روز بعد وقت مصاحبه دریافت کرد و گاهی وقت‎های سفارت تا چندین ماه پر شده است.

نوع ویزای موردتقاضا نیز در پروسه دریافت وقت سفارت دخیل می باشد، در زیر ویزاهایی که وقت سفارت یکسان دارند گروه بندی شده اند:
گروه اول: ویزاهای توریستی، دیدار اقوام، کاری، شرکت در کنگره، درمان پزشکی
گروه دوم: ویزای دانشجویی و فرصت مطالعاتی
گروه سوم: ویزای نامزدی و سرمایه گذاری
گروه چهارم: متقاضیان دریافت گرین کارت و سیتیزن های امریکا
برای اطلاع از پیکاپ ویزا آمریکا کلیک کنید

هزینه وقت سفارت آمریکا در دبی

2 thoughts on “وقت سفارت آمریکا در دبی

  1. عبدالجواد شهنیا
    25/09/1400
    پاسخ

    سلام،تاریخ تعیین وقت سفارت آمریکادر دبی هم اکنون چندماه است؟
    بهترین تعیین وقت سفارت(مهاجرت ازطریق ازدواج) درچه کشوری است؟

    • amini
      24/11/1400
      پاسخ

      سلام جهت مشاوره تماس بگیرید
      02122020188

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button