همان‌طور که در صفحه وقت سفارت کانادا خواندید، سفارت کانادا مصاحبه حضوری ندارد و صرفاً به بررسی مدارک و انجام چهره‌نگاری اکتفا می‌کند؛ انگشت‌نگاری و چهره‌نگاری سفارت کانادا نیز در دفاتری موسوم به VAC (visa application center) صورت می‌گیرد که در شهرهای مختلفی در اطراف ایران، خدمات ویزا را ارائه می‌کنند. وقت سفارت کانادا در ارمنستان هم در واقع به منظور انجام انگشت‌نگاری در دفتر VAC ایروان اخذ می‌شود و متقاضیان ویزا می‌توانند از ساعت ۹ صبح در این دفتر حضور یابند.

سفر کم‌هزینه، یکی از مزیت‌های بارزی‌ست که وقت سفارت کانادا در ارمنستان برای متقاضیان ویزا به همراه دارد؛ سفر به ارمنستان به منظور طی کردن مراحل اخذ ویزا، از گذشته در میان ایرانیان مرسوم بوده است، چناننچه که معمولاً برای وقت سفارت آمریکا هم ارمنستان انتخاب می‌شود.

هزینه انجام انگشت نگاری ویزای کانادا، ۸۵ دلار کاناداست که متقاضیان باید در زمان گرفتن وقت سفارت کانادا، نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

وقت سفارت کانادا در ارمنستان مزیت‌های دیگری هم دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها وجود پرواز، در ۲روز متوالی به ایروان است و این مهم سبب می‌شود که متقاضیان بتوانند با یک مسافرت ۲روزه به ارمنستان مراحل اخذ ویزا را طی کنند.

وقت سفا رت کانادا در ارمنستان

 

جهت اطلاع از مدارک، شرایط و هزینه ها به صفحه وقت سفارت کانادا مراجعه کنید.

تور ارمنستان برای مراجعه به سفارت کانادا

اگر قصد سفر به ارمنستان به منظور طی کردن مراحل انگشت نگاری در دفتر وک را دارید؛ میتوانید از خدمات تور ارمنستان ویژه انگشت نگاری، استفاده نمایید.

سالیان سفر بهترین هتل های نزدیک به سفارت کانادا در ارمنستان را برای مسافران این تورها درنظر گرفته است. خدمات ویژه ای که در تورهای انگشت نگاری آنکارا ارائه میشود شامل ترانسفر رفت و برگشت از هتل به دفتر VAC و ارسال نماینده آژانس برای راهنمایی مسافر در امور مربوط به سفارت می شود.

تعطیلات سفارت کانادا در ارمنستان ۲۰۱۹

>

 

DATEDAYHOLIDAYS 2019
۰۱ JanuaryTuesdayNew Year’s Day
۰۲ JanuaryWednesdayNew Year’s Day
۰۷ JanuaryMondayChristmas Day
۰۸ MarchFridayInternational Women’s Day
۲۴ AprilWednesdayGenocide Memorial Day
۰۹ MayThursdayVictory Day
۰۵ JulyFridayConstitution Day
۱۲ AugustMondayEid Al Adha
۲۰ SeptemberFridayIndependence Day
۲۵ DecemberWednesdayChristmas Day

آدرس سفارت کانادا در ارمنستان

Vazgen Sargsyan – Yerevan – Armenia 10

مطالب مرتبط با مهاجرت به کانادا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button