وقت سفارت کانادا در ابوظبی، یکی از انتخاب‌هایی‌ست که می‌تواند به روند اخذ ویزا سرعت ببخشد و معمولاً به متقاضیانی پیشنهاد می‌شود که زمان کافی برای طی کردن مراحل اخذ ویزا ندارند؛ تمام درخواست‌هایی که به دفتر VAC دبی و یا ابوظبی ارسال می‌شود، توسط سفارت‌خانه کانادا در امارات بررسی می‌شود و این در حالی‌ست که هیچ فرقی میان دفتر دبی و یا ابوظبی برای انگشت‌نگاری و چهره‌نگاری وجود ندارد.

شاید در بدو امر، تنها تفاوت میان امارات با سایر کشورها در مورد وقت سفارت کانادا، یک روز کار اضافه در دفاتر VAC امارات باشد؛ اما تفاوت‌های دیگری هم میان وقت سفارت کانادا در ابوظبی با دیگر مقاصد وجود دارد.

یکی از مهم‌ترین این تفاوت‌ها، خلوت بودن دفاتر VAC امارات و همین‌طور سفارت‌خانه کانادا در این کشور است و این امکان برای متقاضیان فراهم می‌شود تا بتوانند در مدت زمان کمتری مراحل اخذ ویزا را طی کنند. این موضوع به جز سرعت‌بخشی به گرفتن وقت سفارت کانادا، مدت زمان لازم برای جوابدهی در مورد صدور ویزا را هم کاهش می‌دهد. به طوری که بسیاری از کارشناسان ویزا معتقدند که سفارت کانادا در امارات، حداقل ۱۰ روز زودتر از سایر سفارت‌خانه‌ها اقدام به پاسخگویی می‌کند.

وقت سفارت کانادا در ابوظبیچنانچه که پیش‌تر گفته شد، برای گرفتن وقت سفارت کانادا و همینطور انجام مراحل مصاحبه، باید به یکی از کشورهای اطراف ایران سفر کرد. (این توضیحات برای آن دسته از متقاضیان ویزای کانادا که مستقیماً وارد این صفحه شده‌اند داده می‌شود.) شهر ابوظبی یکی از شهرهایی‌ست که به واسطه نزدیکی به ایران می‌تواند برای پی‌گیری مراحل اخذ ویزا، گزینه مناسب ایرانیان باشد. خوشبختانه وجود سفارت‌خانه کانادا در ابوظبی، این امکان را فراهم می‌کند که ایرانیان با سفری کم‌خرج‌تر و کم دردسرتر، درخواست خود را به گوش دولت کانادا برسانند!

از طرفی وجود امکانات رفاهی و تفریحی بسیار زیاد در این شهر، به گردشگران اجازه می‌دهد که در کنار پی‌گیری مراحل  اخذ وقت سفارت کانادا در ابوظبی، سفری به‌یادماندنی به امارات متحده عربی را تجربه کنند. هتل‌های ابوظبی هم تنوع بالایی دارند و همه جور سلیقه و بودجه‌ای را پوشش می‌دهند و نیازی به نگرانی در باب محل اقامت وجود ندارد. مراکز خرید بزرگ و زیاد ابوظبی هم، محل مناسبی برای خرید کردن به قیمت‌هایی باورنکردنی هستند. به این دلیل که تورهای ابوظبی از مخاطبان کمتری به نسبت تورهای دبی برخوردار است، این شهر امکاناتی دست‌اول و باکیفیت را در اختیار مهمان‌هایش می‌گذارد.

جهت اطلاع از مدارک و شرایط و هزینه ها به صفحه وقت سفارت کانادا مراجعه کنید.

تعطیلات سفارت کانادا در ابوظبی ۲۰۱۹

DATEDAYDATEDAYHOLIDAYS 2019
۰۱ JanuaryTuesdayNew Year’s Day
۲۱ AprilSundayEaster Sunday
۰۵ *JuneWednesdayEid Al-Fitr
۰۶ *JuneThursdayEid Al-Fitr
۱۲ *AugustMondayEid Al-Adha
۱۳ *AugustTuesdayEid Al-Adha
۱۳ OctoberSundayThanksgiving
۰۲ DecemberMondayUAE National Day
۲۵ DecemberWednesdayChristmas
۲۶ DecemberThursdayBoxing Day

آدرس سفارت آنکارا در ابوظبی

Embassy of Canada in Abu DhabiAbu Dhabi Trade Towers (Abu Dhabi Mall) West Tower9th & 10th Floors

مطالب مرتبط با مهاجرت به کانادا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button