ویزای دبی

ویزای 96 ساعته دبی چیست؟

همان طور که از اسمش مشخص است، ویزای 96 ساعته دبی برای مدت 96 ساعت اجازه اقامت شما را در دبی برایتان صادر می‌کند. اگر برای امور کاری قصد سفر به امارات را دارید بهترین گزینه برای شما ویزای 96 ساعته دبی است.
این ویزا مثل ویزای عادی امارات دریافت می‌شود. شما می‌توانید به راحتی با ارسال مدارک خود به کارشناسان ویزای ما در سالیان سفر برای دریافت ویزای 96 ساعته اقدام کنید.
مدت زمان اعتبار این ویزا همان 96 ساعت یعنی 3شب و 4روز است. نکته ای که باید به شما گوشزد کنیم این است که این ویزا قابل تمدید نیست و به اصطلاح از نوع یک بار ورود می‌باشد. قیمت بلیط و ویزای دبی هم در ادامه برایتان توضیح می‌دهیم.
مهاجران از کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس (GCC) برای بازدید از امارات متحده عربی به ویزا نیازی ندارند. یعنی اگر تابعیت یکی از کشورهای حوزه GCC را داشته باشید برای ورود به سایر کشورهای عضو این شورا احتیاجی به تهیه ویزا ندارید. شما فقط باید گذرنامه GCC خود را در نقطه ورود به امارات متحده عربی ارائه بدهید. کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس (GCC) عبارتند از:
• عربستان سعودی
• بحرین
• امارات متحده عربی
• قطر
• عمان
• کویت
در صورتی که اهل این کشورها نباشید برای ورود به امارات باید ویزا تهیه کنید. پس هموطنان ایرانی نیاز دارند برای ورود به شهر دبی در امارات، ویزای دبی دریافت کنند و از شرایط ویزای دبی آگاه شوند.

ویزای 96 ساعته برای چه کسانی مناسب است؟

از آنجا که این نوع ویزا 96 ساعت اعتبار دارد پس برای افرادی مناسب است که قصد دارند زمان کوتاهی را در دبی بگذرانند. احتمالا بدانید بعضی از کشورها مثل انگلیس و آمریکا و کانادا به دلایلی سفارتشان را در ایران تعطیل کرده‌اند. پس برای دریافت ویزای این کشورها لازم است که از یک کشور واسط کمک بگیریم. امارات چون در نزدیکی ایران قرار دارد و سفارت این سه کشور در آن دایر است گزینه خوبی برای این کار است.
پس کسانی که باید برای انگشت‌نگاری و یا مصاحبه به سفارت کشورهای انگلیس و آمریکا و یا کانادا مراجعه حضوری داشته باشند، با استفاده از ویزای 96 ساعته دبی می‌توانند این کار را با هزینه کمتری نسبت به ویزای عادی انجام دهند. در زمان دریافت ویزا حتما به روزهای تعطیل در دبی دقت کنید که بعدا برای کارهای اداری به مشکل برنخورید.
همچنین کسانی که به خاطر شرایط کاری و بیزنس مجبور هستند که چندین بار به دبی سفر کنند، با استفاده از ویزا 96 ساعته دبی می‌توانند تا حد زیادی از هزینه‌های سفرشان کم کنند. چرا که هزینه‌های این نوع ویزا نسبت به ویزای 14 روزه دبی کمتر است. بنابراین اگر متقاضی دریافت ویزا دبی ارزان قیمت هستید این نوع از ویزا برای شما انتخاب خوبی خواهد بود.
همچنین چون فرآیند صدور ویزا در این نوع سریع‌تر انجام می‌گیرد، برای بعضی از افرادی که قصد دریافت ویزای دبی فوری دارند هم می‌تواند پیشنهاد خوبی باشد.

ویزای 96 ساعته دبی

مدارک لازم برای ویزا 96 ساعته دبی

مدارکی که برای دریافت ویزای 96 ساعته دبی لازم است ارائه دهید عبارتند از:

  • اسکن صفحه اول پاسپورت
  • اسکن صفحه اول شناسنامه
  • اسکن پشت و روی کارت ملی

هزینه ویزای 96 ساعته دبی

برای دریافت ویزای 96 ساعته دبی لازم است 180 درهم پرداخت کنید. برای بلیط و تور دبی هم قیمت‌ها بر اساس نوع پرواز و هتلتان متفاوت است.

Call Now Button