تعطیلات نوروزی بهترین فرصت برای سفر و گردشگری به‌شمار می‌رود. هر سال به عید نوروز که نزدیک می‌شویم، همه شروع می‌کنند به برنامه‌ریزی برای سفر. خیلی‌ها با خودروهای شخصی سفر می‌کنند و دوست دارند چند روزی را حتی بین مسیر اقامت داشته باشند. اما گروهی دیگر از تور استفاده می‌کنند؛ تور نوروز 99 می‌تواند به شما کمک کند تا با بهترین پروازها به مقصدتان برسید، در مجلل‌ترین هتل‌ها اقامت کنید و از عالی‌ترین سطح خدمات مسافرتی بهره ببرید.

در ضمن در وقت و هزینه‌هایتان هم صرفه‌جویی می‌شود، چون لازم نیست همه جا را زیر و رو کنید تا به هدفتان برسید. فقط کافی است برای مقصد و تاریخ موردنظرتان تصمیم بگیرید. لیستی تحت عنوان تور نوروز 99 که در برنامه‌های آژانس مسافرتی سالیان سفر قرار دارد را در ادامه برایتان آورده‌ایم.

پکیج‌های تور نوروز 99

نوروز 99 با سالیان سفر

تور نوروز 99 با سالیان سفر

کم کم در حال نزدیک شدن به تعطیلات نوروز 99 هستیم و اگر قصد سفرهای خارجی داشته باشید، باید به فکر برنامه‌ریزی بیافتید. آژانس سالیان سفر با همکاری مشاورانش آماده است تا به شما در پیدا کردن بهترین تور نوروز 99 کمک کند. به کمک این تورها از زمانتان در طول سفر نهایت استفاده را می‌کنید و خاطرات خوشی از سفرتان برای شما به یادگار باقی خواهد ماند.

از آن‌جایی که اکثر ایرانی‌ها از این فرصت چند روزه در اول سال برای سفر استفاده می‌کنند، طبیعی است که اکثر شهرها شلوغ باشند. البته اگر سفرهای خارجی را انتخاب کرده باشید این ماجرا کمی متفاوت خواهد بود.

پیشنهاد می‌کنیم برای انتخاب تور نوروز 99 کارها را به دقیقه‌ی نود نسپارید و زودتر برای سفرتان برنامه بچینید. معمولاً با نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی و افزایش میزان درخواست برای سفر با هواپیما، قیمت بلیط‌ها افزایش پیدا می‌کند. برای هتل‌ها هم همین ماجرا صدق می‌کند. به همین دلیل بهتر است که همه‌ی کارها را از قبل و طبق برنامه پیش ببرید تا هم در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی شود و هم استرستان کمتر باشد.

تورهای خارجی نوروز 99

به کمک تور نوروز 99 می‌توانید به هر کشوری که دوست داشته باشید سفر کنید. در چند سال اخیر تجربه ثابت کرده است که اکثر ایرانی‌ها در این تعطیلات برای سفر به کشورهای همسایه مراجعه می‌کنند. کشورهایی مثل ترکیه، ارمنستان، گرجستان، دبی و… به‌خاطر نزدیک بودن به ایران مقصد سفر نوروزی خیلی از هموطنانمان هستند. به همین تور نوروزی استانبول 99، تور آنتالیا نوروز 99 یا هر کدام از شهرهای دیگر این کشورها جزو لیست تورهای نوروزی پرطرفدار قرار دارند.

به غیر از کشورهای نزدیک ایران سایر کشورها هم در این بازه‌ی زمانی کم طرفدار ندارند! مثلاً تور تایلند؛ این کشور به‌خاطر آب‌وهوای خوبی که در فصل بهار دارد، می‌تواند گزینه‌ی خیلی خوبی برای سفر نوروزی باشد. البته اگر اولویت شما هزینه‌های پایین‌تر باشد باید سراغ مقاصد دیگری بروید.

مالزی هم می‌تواند جای خوبی برای یک سفر بهاری باشد. اگر بخواهیم از نظر آب‌وهوا این کشور را با ایران مقایسه کنیم، باید بگوییم که در فصل بهار هوای مالزی شبیه به جزیره کیش است. البته برای این سفر هم باید کمی بیشتر دست به جیب شوید و هزینه‌ی بیشتری بپردازید.

تورهای داخلی نوروز 99

قشم، کیش و مشهد. به جرأت می‌توان گفت این سه شهر از پرطرفدارترین شهرها برای سفرهای داخی در نوروز هستند. به‌خاطر شرایط آب‌وهوایی مناسب شهرهای جنوبی در فصل بهار، تور نوروز 99 کیش و تور نوروزی قشم از محبوب‌ترین تورهای نوروز 99 به شمار می‌روند. هتل‌های مختلفی در قشم و کیش منتظر مسافران هستند. این هتل‌ها می‌توانند هر کسی با هر توان مالی را مهمان خودشان کنند. تفریحات کیش در تعطیلات نوروز آن‌قدر متنوع و مهیج هستند که بتوانند همه مسافران را شاد کنند. به‌علاوه مراکز خرید این جزیره هم برای ایام عید پر می‌شوند از اجناس جدید؛ هر چقدر هم که سخت‌پسند باشید در نهایت دست خالی از این پاساژها بیرون نمی‌آیید. مشهد هم به‌خاطر زیارتی بودنش هر سال میزبان مسافران زیادی می‌شود. در نهایت به هر شهر و کشوری سفر می‌کنید برایتان بهترین‌ها را آرزو می‌کنیم.

تورهای ویژه نوروز سالیان سفر

اگر قصد سفر در تعطیلات عید را دارید ولی هنوز مقصد دلخواهتان را پیدا نکرده‌اید، با تورهای ویژه نوروز آژانس سالیان سفر قطعاً به هدفتان خواهید رسید. تعطیلات چند روزه‌ی عید برای اکثر خانواده‌ها بهترین فرصت را مهیا کرده تا چمدانشان را ببندند و از خانه بیرون بزنند. سالیان سفر مسیرهای داخلی و خارجی زیادی را تحت عنوان تور نوروزی برای مسافرانش تحت پوشش قرار داده است. اطلاع از قیمت تور نوروز 99 می‌تواند به مسافران برای انتخاب مقصد، هتل و پروازشان کمک زیادی کند و تصمیم‌گیری را برای آن‌ها آسان‌تر کند.

 

 

جاذبه‌های دیدنی استانبول و مراکز خرید متنوعش آن‌قدر زیاد هستند که نه‌تنها تعطیلات عید، حتی اگر تمام فصل بهار را هم در این شهر بمانید باز هم از آن‌ها سیر نمی‌شوید. تور استانبول نوروز 99 برنامه‌ریزی شده تا مسافران محترم با راحتی و آسایش بیشتری برای یک سفر بهاری تصمیم بگیرند.

 

 

ترکیه همیشه به‌عنوان یکی از مقاصد پرطرفدار بین سفرهای نوروزی برای مسافران ایرانی قرار داشته است. طبیعی است که شهر آنکارا با به دوش کشیدن لقب پایتخت این کشور، مهمان‌ها و مسافران زیادی داشته باشد. برای سفر به این شهر هم می‌توانید از تور آنکارا نوروز 99 کمک بگیرید.

 

 

تایلند هم مثل مالزی زیباترین مناظر طبیعی را در دل خودش دارد. هتل‌هایی که در این کشور وجود دارند، آن‌قدر زیبا و مجهز هستند که با اقامت در آن‌ها لازم نیست پاهایتان را از هتل بیرون بگذارید. برای دیدن یک طبیعت بکر، آشنایی با فرهنگ و آداب‌ورسوم مختلف، بهترین راه استفاده از تور ویژه نوروز 99 تایلند است.

 

 

طبیعت‌دوستان سفر به مالزی را از دست ندهند. سال‌هاست که این کشور به‌عنوان صاحب یکی از بکرترین و حیرت‌آورترین طبیعت و جنگل‌ها مورد توجه گردشگران زیادی قرار گرفته است. شما می‌توانید با در نظر گرفتن قیمت تور مالزی نوروز 99 به این کشور زیبا سفر کنید. دقت کنید که بخش زیادی از هزینه‌ی این تور به بلیت هواپیما و پرواز تعلق می‌گیرد.

تور مالزی نوروز 99

تور مالزی نوروز 99

 

 

شهر دبی به‌خاطر ثروت زیادی که دارد، امکانات زیادی برای گردشگرانش مهیا کرده است. یعنی هر آن‌چه که یک گردشگر از سفرش توقع دارد، در سفر به دبی می‌تواند تجربه کند؛ شهری لاکچری که پر است از مراکز خرید، مراکز تفریحی و رستوران‌های متنوع. در تعطیلات نوروز هم آب‌وهوای دبی برای سفر بسیار مطبوع و دلپذیر است. پس حتماً به لیست تور دبی نوروز 99 هم نگاهی بیاندازید.

 

 

باکو هم به‌خاطر نزدیک بودنش به ایران بین مسافران ایرانی طرفداران زیادی دارد. نزدیک بودن این شهر به ایران هم باعث نزدیکی مردم از لحاظ فرهنگی به یکدیگر شده است و هم از لحاظ هزینه به نفع گردشگران است. نوروز می‌تواند زمان مناسبی برای سفر به این شهر باشد.

Call Now Button