گرجستان کشوری زیبا است که دو قاره آسیا و اروپا را از هم جدا می‌کند. این کشور از شمال با روسیه، از غرب با دریای سیاه و از جنوب با ترکیه و ارمنستان همسایه است. گرجی ها به زبان گرجی صحبت می‌کنند و اکثر مسیحی ارتودوکس هستند.

در چند سال اخیر گرجستان نیز مانند دیگر کشورهای همسایه‌اش در زمینه توسعه صنعت گردشگری تلاش‌های زیادی کرده است. وجود اقلیم و آب‌وهوای منحصر به فرد در این کشور، در زمینه گردشگری یاری اش کرده است.

گرجستان کشوری 4 فصل است که در هر فصل زیبای مخصوص به خود را دارد اما، بهترین زمان برای سفر به این کشور را می‌توان فصل بهار دانست زیرا طبیعت گرجستان در فصل بهار به اوج زیبایی خود می‌رسد. همچنین وجود دریای سیاه در این کشور و طبیعتی فوق‌العاده زیبا، آن را به مقصدی جذاب و خوش آب‌و هوا تبدیل کرده است. وجود رودها، دریاچه ها، چشمه‌های آب معدنی، پوشش گیاهی و جانوری متنوع و همچنین هتل‌های ارزان‌قیمت  گردشگران بیشتری را  به جذب  تور گرجستان می‌کند.

جدا از تمام این‌ها بنا‌ها و آثار فوق‌العاده‌ای در شهرهای گرجستان مانند تفلیس و باتومی وجود دارد که هر کدام نشان‌گر تاریخی پر بار است. قدم زدن در خیابان‌های تفلیس، هیچ فرقی با مشاهده بناهای چند صد ساله و جاذبه‌های طبیعی ندارد!

Call Now Button