انگلستان از دیرباز یکی از مقاصد اصلی گردشگری  بوده و علاقمندان به سفر همیشه رویای دیدن  این کشور  را در سر می‌پرورانند. این کشور از شمال غرب به دریای ایرلند و از شرق به دریای شمال می‌رسد و همچنین دارای یکصد جزیره کوچک و بزرگ می‌باشد.

کشور انگلستان دارای تاریخی پربار است. تاریخ این کشور به دوران بیش از رومیان بر می‌گردد و همیشه در تمامی قرون جز کشورهای مهم در دنیا بوده  است.

نظام سیاسی انگلستان سلطنت مشروطه و نظام پادشاهی است؛ پول رایج مردم این کشور پوند استرینگ می‌باشد و همچنین حدود 60 میلیون جمعیت دارد که اکثر آنها از دیدن پروتستان پیروی می‌کنند. انگلستان دارای آب‌وهوای  معتدل است که از وزش مداوم بادهای جنوب غربی تاثیر می‌گیرد.

به‌صورت کلی می‌توان انگلستان را مقصدی بسیار عالی برای سفر دانست. آب‌وهوای معتدل، طبیعتی فوق‌العاده زیبا، امکانات رفاهی و اقامتگاه‌های مناسب، مراکز خرید متنوع، موزه‌ها و آثار و بناهای تاریخی و همچنین برگزاری بهترین فستیوال‌های فرهنگی در این کشور مردم زیادی را از سرتاسر دنیا ترغیب می‌کند تا در  تورهای انگلیس شرکت کنند.

دوره GCSE چیست؟

دوره GCSE چیست؟

دوره GCSE یا General Certificate of Secondary Education، بخشی از برنامه درسی در انگلستان، ولز و ایرلند شمالی ست. این دوره تقریبا معادل دوره دبیرستان و برای گروه سنی 14-16

Call Now Button