دبی یکی از شهرهایی است که ایرانیان زیادی برای اخذ وقت سفارت انگلیس به آن مراجعه می‎کنند. دبی که از مهم‎ترین شهر کشور امارات متحده عربی محسوب می‎شود در نزدیکی ایران قرار دارد و همین مساله ایرانیان را به اخذ وقت سفارت انگلیس در دبی تشویق می‎کند.

نکته‌ای که متقاضیان ویزای انگلیس را در مورد اخذ وقت سفارت انگلیس در دبی به تکاپو می‌اندازد، امکان استفاده از سرویس Passback است که موهبت بسیار بزرگی در مسیر اخذ ویزای انگلیس محسوب می‌شود. این سرویس که به نسبت هزینه‌اش (حدود ۲۴۰ درهم و یا ۶۸ دلار آمریکا) بسیار کاربردی‌است و دست متقاضی را برای بازگشت به ایران باز می‌گذارد.

نکته دیگر در اخذ وقت سفارت انگلیس در دبی امکان استفاده از سرویس Priority است؛ اما مشکل اینجاست که اگر متقاضی اقدام به خرید این سرویس کند، مجبور به اقامت ۱۵ تا ۲۰ روزه در دبی خواهد بود. لازم به ذکر است که امکان استفاده همزمان از سرویس‌های Priority و Passback وجود ندارد.

وقت سفارت انگلیس در دبی

جهت اطلاع از مدارک مورد نیاز وقت سفارت انگلیس، دانلود فرم فارسی و همچنین هزینه های اخذ ویزا، به صفحه وقت سفارت انگلیس در تهران مراجعه فرمایید.

 تعرفه قیمت های ویزای انگلیس

هزینه سرویس Priority هم ۳۹۰$ است و به این مبالغ اضافه خواهد شد.
همچنین با توجه به تغییرات مداوم هزینه IHS (بیمه)، ممکن است مبالغ فوق در زمان‌های مختلف تغییراتی داشته باشند. که کارشناسان سالیان شما را از آن‌ها آگاه خواهند ساخت.

 

تور دبی برای مراجعه به سفارت انگلیس

اگر به منظور تحویل مدارک و انگشت نگاری برای سفارت انگلیس قصد سفر به دبی را دارید؛ می توانید از خدمات تور دبی ویژه وقت سفارت، استفاده نمایید.

سالیان سفر بهترین هتل ها که نزدیک به سفارت انگلیس در شهر دبی می باشند را برای شما رزرو می کند. خدمات ویژه ای که برای شما در نظر گرفته ایم شامل ترانسفر رفت و برگشت از هتل به دفتر VFS  و همراهی راهنما در امور مربوط به سفارت می باشد.

تعطیلات سفارت انگلیس در دبی ۲۰۱۹

DATEDAYHOLIDAYS 2019
۱st JanuaryTuesdayNew Year’s Day
۳rd AprilWednesdayLaylat Al-Meiraj
 ۲۱st AprilSundayEaster
۴th JuneTuesdayEid Al-Fitr*
۵th JuneWednesdayEid Al-Fitr*
 ۱۱th AugustSundayEid Al-Adha*
۱۲th AugustMondayEid Al-Adha*
۱st SeptemberSundayAl-Hijra*
 ۲۷th OctoberSundayDiwali
۲nd DecemberMondayNational Day
۲۵th DecemberWednesdayChristmas
۲۶th DecemberThursdayBoxing Day

آدرس سفارت انگلیس در دبی

سفارت انگلیس در دبی همه روزه به جز جمعه ها و شنبه ها باز است.

VFS Dubai Visa Application Centre Wafi Mall ۳rd Floor, Falcon Phase 2 Umm Hurair 2 Dubai PO Box 114100

مطالب مرتبط با مهاجرت به انگلیس

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button