سنگاپور، شهر-کشوریست در جنوب شرقی آسیا. عمر اکثر بناها و زیرساخت‌های این شهر، نهایتا به 60-50 سال پیش می‌رسد. در کنار این نوساز بودنِ بناها، استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها و الکترونیکی بودنِ هر چیزِ ممکن، سنگاپور را فوق‌مدرن کرده است. سنگاپور یکی از مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین شهرهای جهان محسوب می‌شود. ضمن اینکه همین مدرن بودن، به همراه مدیریت شهری خوب آن، سنگاپور را به یکی از تمیزترین‌های جهان تبدیل کرده‌است. پس اگر از دیدن آخرین ساخته‌های دست بشر متعجب می‌شوید و لذت می‌برید، تور سنگاپور را حتما در برنامه‌هایتان بگذارید.

سنگاپور جزیره‌ای بسیار کوچک، چسبیده به جنوب مالزی است و با پل‌هایی که از روی آب می‌گذرد، به مالزی متصل می‌شود. از لحاظ سیاسی، در دهه 1960 سنگاپور ابتدا از استعمار بریتانیا خارج شد و به عضوی از فدراسیون مالزی تبدیل شد. سپس دو سال بعد از مالزی جدا شد و جمهوری سنگاپور متولد شد. اما هنوز هم در بسیاری از موارد، سنگاپور را بخشی از مالزی محسوب می‌کنند. یکی از این موارد، تورهای گردشگری است. دور بودن سنگاپور و سایر کشورهای جنوب شرقی آسیا و گران بودن بلیط هواپیمایشان، باعث شده تا بسیاری از مسافران ترجیح دهند به جای مثلا یک تور هفت روزه سنگاپور یا تور تایلند یا تور مالزی، یک تور کمی طولانی‌تر که ترکیبی از زیبایی‌ها و جاذبه‌های تورهای مختلف است را تجربه کنند.

کشور سنگاپور از لحاظ وسعت، کمی کوچک‌تر از تهران است. این شهر حدود 6 میلیون جمعیت دارد. جالب است که طبق برخی از آمارها، فقط 60 درصد این جمعیت، شهروند آن هستند و سنگاپور با 40 درصد غیرشهروند، پر خارجی‌ترین منطقه جهان است. اما همین منطقه که کوچک‌تر و کم‌جمعیت‌تر از تهرانِ ماست، یکی از در حال توسعه‌ترین بازارهای اقتصادی جهان را دارد. در آمارها، صنعت سنگاپور در چندین بخش مختلف از جمله صنعت مالی، صنعت کازینو و مراکز بازی و چندین صنعت مرتبط با نفت‌وگاز ، جزو پیشتازان جهان است و رده‌های بین اول تا سوم جهان را دارد.

صنعت گردشگری سنگاپور هم یکی از آن صنعت‌هایی‌ست که سرمایه‌گذاری فراوانی بر روی آن شده‌ و البته نتایج چشم‌گیری هم برای این کشور داشته است. سنگاپور، شهری مدرن، نورانی و فوق‌العاده مهیج است. جای‌جای این شهر نه چندان بزرگ، پر است از برج‌های نورانیِ سر به فلک کشیده؛ هتل‌ها و مراکز خرید با معماری‌های خلاقانه و عجیب‌غریب؛ شهربازی‌های پیشرفته؛ رستوران‌های رنگارنگ که به خاطر تنوع غذاییشان، شهرت جهانی دارند؛ باغ‌وحش‌ها و پارک‌های طبیعی با گونه‌های بسیار متنوع جانوری. در کنار این شهر زیبا هم ساحلی زیبا رو به آبی بی‌کران وجود دارد تا سنگاپور هر آنچه از یک شهر توریستی بخواهید داشته باشد. این دریای بی‌کران  با آن پاکی و تمیزی‌اش، در کنار آن همه عظمتِ ساخته دست بشر، نقطه‌ایست برای آرامش و آبیست بر روی آتش خستگی‌های مسافران در تورِ پر از هیجان سنگاپور.

با ما در سالیان سفر همراه باشید تا با اصلی‌ترین جاذبه‌ها و دیدنی‌های سنگاپور آشنا شوید و قبل از شروع سفر، برنامه‌ریزی خوبی برای مدیریت زمان گران‌بهایتان در این سفر داشته باشید.

آکواریوم SEA سنگاپور

آکواریوم S.E.A سنگاپور

آکواریم S.E.A سنگاپور در جزیره‌ی Sentosa، یکی از مناطق توریستی سنگاپور، قرار گرفته است. این آکواریم یکی از بزرگ‌ترین و جذاب‌ترین آکواریم‌های دنیا به‌شمار می‌آید و در آن بیش از

زبان و فرهنگ مردم سنگاپور

زبان و فرهنگ سنگاپور

وجود تعداد بسیار زیاد معابد چینی ٬ کلیساها ٬ مساجد و پرستشگاه های هندی ٬ نشان از پختگی و قدمت بالای فرهنگی مردمان این منطقه است.شاید برای شما هم عجیب

مکان های دیدنی سنگاپور

مکانهای دیدنی سنگاپور

مکانهای دیدنی که با اتوبوس  City Sightseeing می توانید بروید

Marina Bay Sands SkyPark از جاذبه های فوق العاده دیدنی سنگاپور محسوب می شود،  جاده ارچارد، ارکید سنگاپور، چرخ

جشنواره های سنگاپور

جشنواره های سنگاپور

جشنواره ی غذای سنگاپور – از ۱ جولای تا ۳۰ آگوست
اگر تنها یک چیزوجود داشته باشد که سنگاپوری ها در آن استاد باشند آن چیز حتما آشپزیست.جشنواره ی غذای

Call Now Button