تایلند ،که در زبان بومی به معنای «سرزمین حوری» است، یکی از کشورهای جنوب‌شرقی آسیاست. این کشور در کنار خلیج تایلند و اقیانوس هند قرار دارد و درنتیجه به آب‌های آزاد جهان متصل است. فراوانی ‌دریاها و اقیانوس‌ها در اطراف آن و قرارگیری در نزدیکی خط استوا، مناظر طبیعی سرسبز و خیره‌کننده‌ای را در تایلند خلق کرده‌است. همین طبیعت زیبا، آرامش‌بخش و دنج، و سرمایه‌گذاری خوبی که در صنعت گردشگری این کشور با ساخت جاذبه‌های گردشگری هیجان‌انگیز و هتل‌های مدرن شده‌است، تایلند را به سفری رویایی تبدیل کرده‌است.

تایلند در کل آب‌وهوای معتدل و دلچسبی دارد. پس در تمام طول سال، می‌توان سفری لذت‌بخش به آن داشت. شهرهای گردشگری مختلف تایلند، با هم فاصله دارند و در نتیجه آب‌وهوایشان کمی با هم متفاوت است. در صفحه معرفی هر کدام از شهرها، به طور مجزا به بهترین زمان سفر به آن شهر اشاره خواهیم کرد. اما در کل بدانید که بهترین زمان سفر به تایلند بین نوامبر تا اوایل مارچ است؛ یعنی پاییز، زمستان و فروردینِ ما.

در تایلند می‌توانید با اقامت در یک هتل فوق مدرن، تفریحات جوانانه و فوق‌العاده مهیجی را تجربه کنید. می‌توانید با اقامت در یک ویلای ساحلی دنج، با خانواده‌تان در ساحل آرام و شاعرانه‌اش، آرامش بگیرید و دغدغه‌هایتان را فراموش کنید. می‌توانید در معابد و آثار باستانی قدیمی و با شکوه تایلند بگردید و برای آلبوم عکس خصوصی‌تان، عکس‌های فوق‌العاده بگیرید و … .

ما در سالیان سفر، به شما در انتخاب مناسب‌‌ترین شهر و تور تایلند مطابق با سلیقه و انتظاراتتان، کمک می‌کنیم.

بازار شناور پاتایا

بازار‌ شناور پاتایا

امروزه تایلند یکی از قطب‌های گردشگری در جهان تبدیل شده است و همواره در بین گردشگران ایرانی سفر به تایلند در جایگاه ویژه‌ای قرار داشته است. پاتایا یکی از مشهورترین

پارک لوپینی بانکوک

پارک لومپینی بانکوک

پارک لومپینی از جمله پارک‌های زیبا و حیرت‌انگیز است که در شهر بانکوک قرار گرفته است. این پارک فرصت‌های بی‌نظیر گردشگری و تفریح را در اختیار مسافران تور بانکوک قرار

Call Now Button