اسپانیا یکی از کشورهای زیبای اروپایی است که به‎خاطر طبیعت زیبا و چشم‎نواز و فرهنگ غنی و مورد تحسین گردشگران است. ایرانیان هم مانند بسیاری از مردم جهان دوست دارند از این کشور زیبا دیدن کنند. برای سفر به اسپانیا آگاهی درباره شرایط اخذ ویزای اسپانیا و آشنایی با نحوه اخذ وقت سفارت اسپانیا ضروری به‎نظر می‎رسد.

وقت سفارت اسپانیااخذ ویزای توریستی اسپانیا از آن جهت آرزوی بسیاری از گردشگران است، که کشور اسپانیا یکی از شگفت‌انگیزترین کشورهای قاره سبز محسوب می‌شود. همانند مراحل اخذ تمام ویزاهای اروپا، اخذ وقت سفارت اسپانیا، مهم‌ترین و پرمشغله‌ترین بخش درخواست ویزای این کشور است.

تعداد زیاد درخواست‌ها برای وقت سفارت اسپانیا و شلوغی همیشگی سفارت اسپانیا در ایران، اخذ وقت سفارت را برای متقاضیان این ویزا تا حدود زیادی دشوار می‌کند. از سوی دیگر تمکیل مدارک لازم برای ویزای اسپانیا هم پروسه‌ای‌ست که برای بسیاری از متقاضیان، دشوار به نظر می‌رسد و اخذ مشاوره از یک منبع آگاه در مورد این پروسه، برای بسیاری از متقاضیان حیاتی‌ است.

در زیر به بررسی انواع و الزامات این ویزا خواهیم پرداخت؛

ویزاهای اسپانیا

ویزاهای کشور اسپانیا هم  مانند ویزاهای تمام کشورهای دیگر در دسته‌بندی‌های مختلفی –بنا به نیاز متقاضیان- عرضه می‌شوند:

  • ویزای دیدار با اقوام که برای دیدار خانواده و اقوام درجه یک  صادر می‎شود.
  • ویزای درمانی اسپانیا که برای مراجعه به پزشک و درمان بیماری صادر می‎شود.
  • ویزای تجاری اسپانیا که برای سرمایه‎گذاری و تجارت صادر می‎ شود.
  • ویزای تحصیلی که برای تحصیل در یکی از دانشگاه‎های اسپانیا که شما موفق به گرفتن پذیرش از آن شده‎‎اید.  صادر می‎شود.

البته ویزای اقامت هم در میان انواع ویزاهای کشور اسپانیا قرار دارد، اما در حال حاضر سخت‌گیری‌های فراوانی در مورد آن وجود دارد و بهتر است اگر قصد اقامت در کشور اسپانیا را دارید برای اطلاع از الزامات این ویزا با کارشناسان سالیان سفر مشورت کنید.

هزینه وقت سفارت اسپانیا

قیمت نهایی مسافرقیمت نهایی همکار
وقت سفارت اسپانیا900000 تومان700000 تومان

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button