مرکز خرید باکو

مرکز خرید MUM باکو

18/03/1398
باکو

بندر باکو به مراکز خریدش شُهره است؛ چنان که می‌توان لیستی بلند بالا از این مجموعه‌های بزرگ تهیه کرد و در وصف گوناگونیِ فضا و معماری و محصولات و خدمات‌شان چیزها نوشت. اما در این میان، یکی هست که به واسطه وسعت و قدمتش خود را از دیگر مراکز خرید جدا می‌کند و در جایگاهی متمایز می‌نشاند: مرکز خرید TSUM، در قلب باکو.
در تور باکو وقتی که مراکز خرید را جستجو می کنید، باید، چشم‌تان به آن ساختمان سیمانیِ چهار طبقه افتاده باشد؛ ساختمانی که چند صد متر آن‌سوتر از دریا و در مرکز این بندر قرار دارد و از بازدیدکنندگانش استقبال می‌کند. این مرکز خرید چهار طبقه یکی از برجسته‌ترین و قدیمی‌ترین بازارهای باکو است.
ما به گردشگرانی که به دنبال مراکز خرید باکو با قیمت مناسب هستند و همچنین کالاهایی‌ مرغوب و با قیمت مناسب را جستجو می کنند، TSUM را پیشنهاد می‌دهیم.

مراکز خرید باکو

مرکز خرید باکو

یکی از ویژگی‌های بارزِ بازار TSUM و یا همان مرکز خرید MUM باکو تنوع محصولاتش است؛ از طلاها و اکسسوری‌ها گرفته تا پوشاک و لوازم خانگی. تنوع در محصولات و بهای کالاها این بازار را به مرجعی معتبر برای خرید بدل می‌کند.
در ویترین فروشگاه‌های TSUM از یک سو صدای فرهنگ و سنت آذربایجان و باکو بلند می‌شود و از سویی دیگر صدای کالاهای و طرح‌های مدرن‌تر به گوش می‌آید. در یک طبقه از این چهارتا برندهای روز اروپایی جا خوش کرده‌اند و در طبقه دیگر بورس سوغات ملی باکو قرار گرفته‌اند.
طلاها و اکسسوری‌ها، نمادی از کالاهای مدرن این بازار اند و با قیمتی گزاف به فروش می‌رسند. با وجود این، بسیاری تنها برای لذت بازدید از این کالای پر زرق و برق به طبقه اول از TSUM می‌روند و به گشت و گذار مشغول می‌شوند.
اما چند طبقه بالاتر سر و رنگ دیگری دارد: فروشگاه‌هایش عمدتا کالاهای محلی و سوغات باکو را به نمایش می‌گذارند. پارچه‌های محلی باکو یکی از جاذبه‌برانگیزترینِ این کالاهاست. اگر گذرتان به باکو و مرکز خرید TSUM افتاد، پارچه‌های کلاگایی را از دست ندهید.

در مورد تور باکو سوالی دارید؟

با کارشناسان ما تماس بگیرید

از باکو چی بخریم؟

خرید در باکو

پارچه‌های کلاگایی از ابریشم‌اند و طرح‌هایی که از هنر آذربایجان مایه می‌گیرند بر سطح آن جلوه‌گری می‌کنند. اما اگر پیِ فرشی نفیس برای تزیین خانه می‌گردید، فرش‌های دستباف آذرخالچه چشم‌تان را خواهد گرفت. این فرش‌ها ترکیبی درخشان از طرح سنتی و بافت مدرن‌اند و از این نظر به فرش‌های ایرانی تبریز تنه می‌زنند .
در میان برندهای روز لوازم خانگی، استکان‌های کمرباریک آذری مهجور مانده‌اند؛ استکان‌هایی با نقاشی‌های سنتی که شبیهش را جز در باکو نمی‌یابید. نامش آرمادوست و نقش‌های بته جقه‌اش از دیگر نقش‌هایی که عمدتا بر آن نقش می‌بندد، تافته‌ای جدابافته است.
مجموعه TSUM چه در حال و هوا و چه در محصولاتی که ارائه می‌دهد، مجموعه‌ای برساخته از سنت و مدرنیته، کالاهای لوکس و محلی و قیمت‌های بسیار زیاد و مقرون به صرفه است. از کنار هم قرار گرفتن همین گوناگونی‌ها نیز است که درِ این بازار بر هیچ قشر و سن و سلیقه‌ای بسته نمی‌ماند.
خرید در باکو به صرفه است. بسیاری از توریست‌های خارجی نه تنها برای گردش و گذران وقت بلکه به دلیل قیمت کالا در باکو که به مراتب ارزان‌تر است این بندر را برای سفر انتخاب می‌کنند و حراجی‌های باکو نیز، که ردی از آن را می‌توان در TSUM هم یافت، بر اشتیاق مردم برای خرید دامن می‌زنند. این روست که کسی از بازارهای ارزان باکو ، از جمله مرکز TSUM، دست خالی به خانه باز نمی‌گردد.
مجموعه تجاری TSUM همه آن چیزی را که گردشگران می‌پسندند، یک‌جا با هم دارد. اگر به آذربایجان و مرکز باکو سفر کردید، لذت گردش و خرید در این مجموعه قدیمی و بزرگ را از دست ندهید.

مطالب مرتبط با باکو

Call Now Button