پوکت طبق نظر بسیاری از مسافران تور تایلند، محبوب‌ترین و کامل‌ترین شهر تایلند است. این جزیره کوچک در فاصله بسیار کمی از قسمت جنوب غربی تایلند قرار دارد. دور تا دورش را دریای آندامان احاطه کرده‌است و با یک پل زیبا، به قسمت اصلی تایلند متصل می‌شود.

پوکت گلچینی‌ست از تفریح‌ها و زیبایی‌هایی که از تور تایلند انتظار دارید: تپه‌ها و مناظر سرسبز، بکر و شگفت‌انگیز؛ ساحل‌های شفاف و خیره‌کننده؛ معابد و آثار باستانی شکوهمند؛ و هتل‌های لوکس و رویایی که آنها را در صفحه تور پوکت معرفی کردیم.

در این جزیره هم در داخل هتل‌تان و هم در داخل شهر، لحظات بسیار خوشی خواهید داشت. هتل‌های پوکت با طراحی‌های خلاقانه، فضاهایی رویاگونه، امکانات تفریحی و خدمات بسیار گسترده‌شان و به خصوص تفریحات آبی متنوعی که دارند، شما را وسوسه می‌کنند تا در هتل بمانید و از تک تک لحظات حضورتان در هتل لذت ببرید. اما در بیرون هتل هم با گزینه‌هایی تکرارنشدنی مواجهید: معابد باشکوهی که مخصوص این منطقه از جهانند، کوه‌ها و تپه‌های سرسبز، باغ‌ وحش پوکت با گونه‌هایی کم‌تر دیده‌شده، رستوران‌های سنتی و مراکز خرید پوکت و … . و در نهایت باید تاکید کنیم که ویژگی اصلی پوکت، ساحل‌های رویایی آن است؛ ساحل‌هایی که هم می‌توانید در کنارشان آرامش بگیرید و رویا ببینید و هم می‌توانید کارهای هیجان‌انگیز مثل غواصی یا قایق‌سواری کنید.

با ما در صفحه معرفی مکان‌های گردشگری پوکت همراه باشید تا ببینید چرا این شهر، محبوب گردشگران است.

بهترین زمان سفر به پوکت

بهترین زمان سفر به پوکت

آب‌و‌هوای پوکت به علت موقعیت جغرافیایی‌اش که در صفحه اطلاعات گردشگری تایلند اشاره کردیم، در طول زمان‌های مختلف سال معمولا قابل قبول و مطلوب است. اما این جزیره سه فصل

معبد وات سریسون ثورن پوکت

معابد و آثار باستانی پوکت

پوکت معمولا با مناظر و نقاط طبیعی بکرش شناخته می‌شود. مسافران تور پوکت هم معمولا بیشتر وقت خودشان را در ساحل‌ها و جزیره‌های دیدنی و فوق‌العاده‌ی محدوده‌ی این شهر می‌گذرانند.

Call Now Button